رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
  • کد خبر : ۱۹۶۴۳
  • چاپ خبر : خیرین، جمعیت هلال احمر  را یاری رسانی کنند
امام جمعه بافق :

خیرین، جمعیت هلال احمر را یاری رسانی کنند

امام جمعه بافق صبح امروز در برنامه زنده سلامت  و امید گفت: سازمان هلال احمر بواسطه دستگیری از افراد مختلف جامعه جایگاه ویژه ای در سطح جهان دارد. به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام حاج سید جواد سلیمانی با اشاره به اینکه نیروهای امداد رسان همواره یار و یاور بیچارگان و درماندگان بوده اند اظهار […]

امام جمعه بافق صبح امروز در برنامه زنده سلامت  و امید گفت: سازمان هلال احمر بواسطه دستگیری از افراد مختلف جامعه جایگاه ویژه ای در سطح جهان دارد.

photo_2016-11-12_15-42-30

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام حاج سید جواد سلیمانی با اشاره به اینکه نیروهای امداد رسان همواره یار و یاور بیچارگان و درماندگان بوده اند اظهار کرد: هر کجا که فردی نیازمند نیاز به یاری و همراهی داشته باشد جمعیت هلال احمر با ایثار و از خودگذشتگی حضور دارد.

سلیمانی کار خداپسندانه نیروهای فداکار هلال احمر را ستود و تصریح کرد: همواره باید به فکر زمان بحرانی بود و تمام امکانات لازم را برای روزهای سخت مهیا کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بافق روی گسل زلزله قرار دارد خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم برای روبرو شدن با تهدیدات باید مدنظر قرار بگیرد.

امام جمعه بافق گفت: وظیفه آحاد ملت ما این است که نسبت به عملکرد و ایثار این سازمان که در خدمت قشر مستضعف است سپاسگزار و قدردان باشد.

وی از خیرین خواست همانگونه که در وقفیات پیش قدم هستند برای یک حماسه انقلابی نیز  جمعیت هلال احمر را یاری رسانند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده