رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
  • کد خبر : ۱۹۶۸۷
  • چاپ خبر : حضور دو بازیکن بیلیارد بافقی در مسابقات رنکینگ کشوری

حضور دو بازیکن بیلیارد بافقی در مسابقات رنکینگ کشوری

دو بیلیارد باز بافقی عازم مسابقات رنکینگ کشوری در رشته (ایت بال) شدند.  به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر باشگاه ایرانیان از حضور دو بازیکن بافقی در مسابقات رنکینگ کشوری در رشته (ایت بال) خبر داد و گفت: از بین 26 بازیکن بیلیاردی که در مسابقات جام ولایت شهرستان بافق شرکت کردند نفرات برتر به مسابقات […]

دو بیلیارد باز بافقی عازم مسابقات رنکینگ کشوری در رشته (ایت بال) شدند.

 به گزارش آفتاب بافق؛ مدیر باشگاه ایرانیان از حضور دو بازیکن بافقی در مسابقات رنکینگ کشوری در رشته (ایت بال) خبر داد و گفت: از بین 26 بازیکن بیلیاردی که در مسابقات جام ولایت شهرستان بافق شرکت کردند نفرات برتر به مسابقات رنکینگ کشوری اعزام شدند.

محمدرضا فضایلی اظهارداشت: محمد حسینی و علی اکرمی دو بازیکنی هستند که جهت شرکت در مسابقات کشوری بیلیارد راهی شیراز شدند.

وی افزود این مسابقات از روز گذشته در شیراز آغاز شده و بصورت دو حذفی انجام خواهد شد.

مدیر باشگاه ایرانیان بافق خاطرنشان کرد در این مسابقات 140 بیلیارد باز از سراسر کشور باهم به رقابت می پردازند که این دو بازیکن بافقی برای اولین بار در مسابقات رنکینگ کشوری حضور دارند و مسلما تجربه خوبی برای هردوی آنها خواهد شد.

لازم بذکر است که بازیکنان بافقی برای آماده سازی و شرکت در مسابقات به صورت مداوم و پیوسته در باشگاه ایرانیان شهرک آهنشهر به تمرین می پرداختند.

photo_2016-11-14_13-44-28

photo_2016-11-14_13-44-23

photo_2016-11-14_13-44-32

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “حضور دو بازیکن بیلیارد بافقی در مسابقات رنکینگ کشوری”

  • اسنوکر رو اگر راست می گن برن… ایت بال که مال تازه کاراس

  • دوست عزیز اسنوکر یک رشته جدا از رشته ایت بال می باشد اگر کسی به عرض شما رسونده اشتباه رسونده این دوستان هم در رشته ایت بال فعالیت دارن .ایت بال هم در زمینه خود دارای بازیکنان حرفه ای هست و مسابقات در سطح اسنوکر هم داره ?

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده