رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
  • کد خبر : ۱۹۷۵۰
  • چاپ خبر : تیم نوپای هندبال “توسعه و عمران بافق” نیازمند حمایت مردم
از سری مسابقات هندبال لیگ برتر کشور؛

تیم نوپای هندبال “توسعه و عمران بافق” نیازمند حمایت مردم

تیم لیگ برتری هندبال توسعه و عمران بافق  برای خوش درخشیدن در لیگ کشوری،  نیاز به حمایت های مردمی دارد. به گزارش آفتاب بافق؛ جمعه این هفته روز اثبات حمایتهای مردم به تیمی یکدست بومی است. با مساعدتها و همکاری کلیه مسئولان شهربالاخص مدیرعامل شرکت سنگ آهن  تیم هندبال توسعه و عمران بافق تنها نماینده […]

تیم لیگ برتری هندبال توسعه و عمران بافق  برای خوش درخشیدن در لیگ کشوری،  نیاز به حمایت های مردمی دارد.

photo_2016-11-16_10-12-25

به گزارش آفتاب بافق؛ جمعه این هفته روز اثبات حمایتهای مردم به تیمی یکدست بومی است. با مساعدتها و همکاری کلیه مسئولان شهربالاخص مدیرعامل شرکت سنگ آهن  تیم هندبال توسعه و عمران بافق تنها نماینده استان یزد در لیگ برتر هندبال کشور باقی ماند. مساعدت های مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، حمایتهای مدیر کل ورزش و جوانان استان و دیگر نهادهای دولتی از جمله فرمانداری باعث ماندن ورزش پر نشاط  هندبال در شهرستان بافق شد.

پس ازمطرح شدن ورزش موتورسواری و پیست کشوری توسط مدیران دلسوز،  امروز در هندبال نیز باید ثابت کنیم که بومی  و بافقی می تواند.

لیگ برترهندبال  کار خود را آغاز کرده است و تمامی تیمها آمادگی لازم را کسب کرده اند و حتی بازی اول لیگ را که از هفته گذشته آغاز شده انجام داده اند.

تیم هندبال توسعه و عمران بافق  نیز مدت ده روز است که تمرینات خود را زیرنظر منصوریان سرمربی جوان و بومی آغاز کرده  و برای نشان دادن قدرت خود نیاز به حمایت دارد.

برای ارج نهادن و رشد این ورزش مهم واهمیت دادن به بازیکنان بومی تیم هندبال توسعه و عمران کادر بازیکن خود را از بین 5 بازیکن بزرگسال، 3 بازیکن نوجوانان و 1 بازیکن جوانان بومی و 6 بازیکن  را از بین بازیکنان کشوری انتخاب کرده است.

با توجه به شرایط خاص لیگ برتر و حضور بازیکنان تیم ملی در تیمهای دیگر، تیم هندبال توسعه و عمران نیز از حضور احسان ابویی بازیکن ملی پوش استان یزد و 6 بازیکن با تجربه غیر بومی دیگر در تیم بهره می برد.

باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بازیکنان بومی و استانی خود را مطرح کنیم. دوستداران علاقمند به پیشرفت  ورزش شهرستان و استان با تشویق بازیکنان بومی در روز جمعه بیست و هشتم آبانماه در سالن امام علی(ع) آهن شهر ..ساعت 15:30 بافق و بافقی را به معرفی می کنیم .  با حضور خود دلگرمی فرزندان این مرز و بوم و مشوق مسئولان شهر باشید.

mtb

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده