رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
  • کد خبر : ۱۹۸۳۱
  • چاپ خبر : نشست جمعی از فعالین سیاسی اجتماعی حامی دولت تدبیر و امید با سرپرست فرمانداری بافق

نشست جمعی از فعالین سیاسی اجتماعی حامی دولت تدبیر و امید با سرپرست فرمانداری بافق

جمعی از فعالین سیاسی اجتماعی حامی دولت تدبیر و امید با سرپرست فرمانداری بافق دیدار وگفتگو نمودند.   به گزارش آفتاب بافق؛جمعی از فعالین سیاسی اجتماعی حامیان دولت تدبیر و امید در شهرستان بافق  شامگاه پنج شنبه با حضور در فرمانداری بافق با محمد زاده رحمانی سرپرست فرمانداری بافق دیدار وگفتگو نمودند.   محمد علی […]

جمعی از فعالین سیاسی اجتماعی حامی دولت تدبیر و امید با سرپرست فرمانداری بافق دیدار وگفتگو نمودند.

 

به گزارش آفتاب بافق؛جمعی از فعالین سیاسی اجتماعی حامیان دولت تدبیر و امید در شهرستان بافق  شامگاه پنج شنبه با حضور در فرمانداری بافق با محمد زاده رحمانی سرپرست فرمانداری بافق دیدار وگفتگو نمودند.

 

محمد علی حاجی حسنی هم به نمایندگی از فعالین اجتماعی و سیاسی حامی دولت در بافق ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندار سابق و تبریک انتصاب سرپرست فرمانداری بافق ، ضمن اعلام حمایت فعالین سیاسی و اجتماعی حامی دولت در بافق از برنامه های مختلف دولت تدبیر وامید بویژه جهت شهرستان بافق ، خواستار توسعه و پیشرفت روز افزون شهرستان گردید.

 

وی  به استفاده از تجربه نخبگان و نیروی انسانی موجود در شهرستان جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه  تاکید نمود و افزود :فعالین سیاسی اجتماعی حامی دولت در بافق بدون هیچ چشم داشتی آمادگی خود را جهت همکاری و همیاری با سرپرست فرمانداری بافق اعلام میدارند.

 

“مسعود شریعتی” نیز در این نشست ، ضمن تجلیل از خدمات طلائی مقدم و تبریک به زاده رحمانی ، در سخنانی گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید طی این مدت خدمات شایانی در تمامی زمینه ها به مردم ارائه داده است، و دولت تدبیر و امید با تلاش و همدلی به موفقیت‌های چشمگیری رسیده است.

 

فعال سیاسی اجتماعی حامی دولت تدبیر و امید ،  ضمن برشمردن دستاوردها و اقدامات اساسی این دولت در عرصه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و بین المللی افزود: باید با هماهنگی و هم افزایی بیشتر، صادقانه و شفاف دستاورد ها به اطلاع عموم مردم برسد و امید و نشاط به جامعه تزریق شود.

 

شریعتی به ویژگی های شهرستان بافق اشاره نمود و خواستار توسعه و پیشرفت روز افزون شهر با بهره گیری از خرد جمعی و همدلی و وفاق و استفاده از تمامی ظرفیت ها و قابلیت های و نیروهای انسانی متخصص گردید.

 

محمد جواد عسکری مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق هم در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های ارزشمند سید مهدی طلائی مقدم و تبریک انتصاب زاده رحمانی به وضعیت و طرحهای جوار معدنی شرکت سنگ آهن پرداخت.

سرپرست فرمانداری بافق در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعالین سیاسی اجتماعی حامی دولت تدبیر و امید در بافق و دغدغه توسعه و پیشرفت شهرستان بافق از طرف حامیان ، در سخنانی به بیان اولویتهای کاری خود پرداخت و خواستار تعامل و همصدایی ،همدلی و ایجاد جوی صمیمی و برنامه ریزی مطلوب در پیگیری امور مرتبط به شهرستان و حل مشکلات مردم شد و اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همفکری و اولویت بندی وظایف و امورات محوله در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان گامهای اساسی برداریم.

 

محمد زاده رحمانی بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های غیر معدنی موجود در شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: باید با برنامه ریزی و تلاش، شهرستان را در زمینه هایی به جز معادن به رشد و شکوفایی رساند و تابوی معدنی بودن بافق شکسته شود.

وی به پیگیری های چند روزه خود در رابطه به جاده بافق – یزد و گاز پرداخت : گفت در این زمینه بحث علمک گزاری باقیمانده انشعاب گاز محلات و ساخت واتمام جاده بافق یزد آغاز گردیده است.

سرپرست فرمانداری بافق به وضعیت نیروی انسانی و متخصص در شهرستان بافق اشاره نمود و افزود :گفت عملکرد روساء و مسئولان نهادها و ارگانهای بافق بررسی میگردد و اگر در این زمینه بویژه در بحث تکریم ارباب رجوع کاستی و قصوری  سرزند برخورد خواهد شد.

وی در این نشست تاکید کرد : از تمامی ظرفیت ها و فرصت ها جهت توسعه و پیشرفت شهرستان بافق با حمایت فعالین سیاسی و اجتماعی حامی دولت ندبیر و امید در بافق استفاده خواهد نمود.

در پایان جمعی از حاضران به بیان دیدگاهها و نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با توسعه شهرستان بافق پرداختند.

 

photo_2016-11-18_09-10-41

 

photo_2016-11-18_09-09-03

photo_2016-11-18_09-09-18

photo_2016-11-18_09-09-21

photo_2016-11-18_09-09-24

photo_2016-11-18_09-09-15

photo_2016-11-18_09-09-12

photo_2016-11-18_09-09-06

photo_2016-11-18_09-09-27

عکس: محمدرضا پورفتاحی

 

 

 

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “نشست جمعی از فعالین سیاسی اجتماعی حامی دولت تدبیر و امید با سرپرست فرمانداری بافق”

  • آفرین باد به شما بهترین واژه ها را تقدیمتان میکنم وبه شما خسته نباشید میگویم به یاری خدا وتدبیر شما به سوی آبادانی پیش خواهیم رفت

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده