رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
  • کد خبر : ۱۹۸۷۲
  • چاپ خبر : اسراف در اسلام جایگاهی ندارد/ مواظب وسوسه های شیطانی باشیم + تصاویر
خطیب نماز جمعه بافق؛

اسراف در اسلام جایگاهی ندارد/ مواظب وسوسه های شیطانی باشیم + تصاویر

به گزارش آفتاب بافق؛ امام جمعه بافق در خطبه اول نماز جمعه با بیان اینکه انسان با دشمن خطرناکی چون شیطان روبرو است گفت: قران مجید در ۸۷ قسمت شیطان را قدرتمندی قوی معرفی کرده است و در ۱۰ قسمت دیگر نیز شیطان اعمال خود را بسیار زیبا جلوه داده است لذا باید مواظب وسوسه […]

به گزارش آفتاب بافق؛ امام جمعه بافق در خطبه اول نماز جمعه با بیان اینکه انسان با دشمن خطرناکی چون شیطان روبرو است گفت: قران مجید در ۸۷ قسمت شیطان را قدرتمندی قوی معرفی کرده است و در ۱۰ قسمت دیگر نیز شیطان اعمال خود را بسیار زیبا جلوه داده است لذا باید مواظب وسوسه های شیطان باشیم.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: دومین نقشه شیطان وسواس است. اسراف و وسواس عملی شیطانی است که شیطان به ما می آموزد و روی انسان اثر میگذارد .

وی اظهار داشت اسراف کاری در اسلام جایگاهی ندارد و گاهی پیش می آید که در مسائل انتقادی و همچنین روزمره مانند عبادت وسواس به وجود می آید که در عبادات نیز نقشه ی شیطان است.

سلیمانی به گویندگان، شنوندگان،  گروه های الحاقی،  خطرات ماهواره ها و فضاهای مجازی را یادآور شد و گفت: اینها همه خناس و وسواس است چرا که خداوند در سوره ی ناس خدا سه پناهگاه را مطرح کرده است

اول ملک دوم اشراف خدا از جامعه ی اسلامی و غیر اسلامی و سوم مراقب باشیم تا گرفتار وسواس نشویم

باید دشمنان داخلی و خارجی خود را بشناسیم/ به دشمن اجازه سو استفاده در مسایل اقتصادی کشور را ندهیم

امام جمعه بافق در دومین خطبه نماز جمعه با تسلیت شهادت خبرنگار صداوسیمای جمهوری اسلامی گفت: سیاست کشور سیاست بصیرتی است از این رو حفظ روحیه انقلابی نماز، شهید، جبهه و جنگ همه به عنوان ارزش تلقی میشوند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه باید دشمنان خارجی و داخلی خود را بشناسیم تاکید کرد اتحاد و انسجام و وحدت ملی در تمامی مسایل ضروری است و این موارد در تمام کشور،شهر و منطقه در اولویت قرار دارد.

وی افزود: نباید اجازه دهیم دشمنان از مسائل اقتصادی ما سوء استفاده کند و باید با اقتصاد مقاومتی کارها را به طور دقیق به پیش ببریم.

امام جمعه بافق اشاره به اینکه از انتخابات امریکا در این ۳۷ سال هیچ سودی نصیب ما نشده است اظهار داشت باید همیشه روی پای خود بایستیم و در راستای کشوری  پویا قدم برداریم و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید بسیج ۲۰ میلیونی داشته باشیم چرا که امروزه بسیج طرفدار نظام و هم دوش نظام است.

وی بیان داشت روزانه ۵۰ خانه در بافق علمک زده میشود که تا پایان سال  همه مردم بافق از نعمت گاز بهره خواهند برد.

حجت الاسلام سلیمانی گفت با دعوت مدیر کل راه و شهر سازی جاده بافق در حال پیشرفت است و کارخانه کاشی نیز که چند مدتی تعطیل بوده امروز با مدیریتی جدید کار خودرا شروع کرده و نیاز به نیروی بومی دارد لذا کسانی که بیکارند میتوانند در این کارخانه به کار مشغول شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه امسال تعداد زایرانی که به کربلا سفر کرده اند دو برابر شده است خاطر نشان کرد پیام اربعین این است که امام حسین جان خودش را فدا کرد تا مردم را از گمراهی نجات دهد .هدف امام حسین ظلم ستیزی است و برای بقای ان هم کوشید.

photo_2016-11-18_14-44-45

photo_2016-11-18_14-44-49

photo_2016-11-18_14-44-52

photo_2016-11-18_14-44-55

photo_2016-11-18_14-45-00

photo_2016-11-18_14-45-03

photo_2016-11-18_14-45-05

photo_2016-11-18_14-45-09

photo_2016-11-18_14-45-11

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده