رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
  • کد خبر : ۲۰۰۰۴
  • چاپ خبر : فیلم سینمایی” سیانور” برپرده سینما قدس آهنشهر
از امشب؛

فیلم سینمایی” سیانور” برپرده سینما قدس آهنشهر

به گزارش آفتاب بافق؛ فیلم سینمایی ” سیانور” دومین ساخته بهروز شعیبی از امشب اول آذرماه از ساعت 18:30  درسینما قدس آهنشهر اکران می شود. «سیانور» یک عاشقانه سیاسی در دهه 50 است که محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج و زندگی شهید مجید شریف واقفی (یکی از رهبران سازمان مجاهدین خلق پیش از انقلاب) […]

به گزارش آفتاب بافق؛ فیلم سینمایی ” سیانور” دومین ساخته بهروز شعیبی از امشب اول آذرماه از ساعت 18:30  درسینما قدس آهنشهر اکران می شود.

«سیانور» یک عاشقانه سیاسی در دهه 50 است که محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج و زندگی شهید مجید شریف واقفی (یکی از رهبران سازمان مجاهدین خلق پیش از انقلاب) را تصویر کشیده می شود.

 داستان «سیانور» کاملا براساس اتفاقات آن دوره از تاریخ نوشته شده است. این فیلم محصول موسسه سینمایی سیمای مهر است.

 «سیانور» در جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی صحنه و لباس نامزد دریافت جایزه شد.

خلاصه فیلم:

پايان يك سكوت طولانی! امير و هما پس از مدتى يكديگر را مى يابند در حاليكه يك انتخاب بيشتر ندارند؛ سيانور يا زندگى! و آن ها زندگى را انتخاب مى كنند.

بازیگران: مهدی هاشمی در نقش بهمنش، هانیه توسلی، حامد کمیلی در نقش وحید افراخته، پدرام شریفی در نقش امیر فخرا، بابک حمیدیان در نقش مرتض صمدیه لباف، بهروز شعیبی در نقش مجید شریف واقفی، بهنوش طباطبایی در نقش لیلا زمردیان، رضا مولایی، فرزین صابونی در نقش محمدتقی شهرام، فریدون محرابی، سارا توکلی، وحید حبیبیان، وحید رونقی، آتیلا پسیانی……

postercianor1

cianor11

cianor25

cianor44

cianor45

منبع: مرکزاطلاع رسانی شرکت سنگ اهن

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده