رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
  • کد خبر : ۲۰۰۴۰
  • چاپ خبر : افتتاح نمایشگاه کتاب و صنایع دستی پایگاه سید الشهدا (ع) کارخانجات تعمیر لکوموتیو شهرستان بافق
به مناسبت هفته بسیج؛

افتتاح نمایشگاه کتاب و صنایع دستی پایگاه سید الشهدا (ع) کارخانجات تعمیر لکوموتیو شهرستان بافق

نمایشگاه کتاب و صنایع دستی بانوان پایگاه سید الشهدا (ع) کارخانجات تعمیر لکوموتیو شهرستان بافق افتتاح شد. به گزارش آفتاب بافق، نمایشگاه کتاب و محصولات صنایع دستی بانوان پایگاه سید الشهدا (ع) کارخانجات تعمیر لکوموتیو شهرستان بافق با حضور مسئولان ناحیه مقاومت بسیج بافق و مسیولان کارخانجات تعمیر لوکوموتیو شهرستان افتتاح شد. مدیرعامل کارخانجات تعمیر […]

نمایشگاه کتاب و صنایع دستی بانوان پایگاه سید الشهدا (ع) کارخانجات تعمیر لکوموتیو شهرستان بافق افتتاح شد.

به گزارش آفتاب بافق، نمایشگاه کتاب و محصولات صنایع دستی بانوان پایگاه سید الشهدا (ع) کارخانجات تعمیر لکوموتیو شهرستان بافق با حضور مسئولان ناحیه مقاومت بسیج بافق و مسیولان کارخانجات تعمیر لوکوموتیو شهرستان افتتاح شد.

مدیرعامل کارخانجات تعمیر لکوموتیو شهرستان در گفت و گو با خبرنگار آفتاب بافق گفت: هدف از ایجاد این نمایشگاه در هفته بسیج ایجاد اوقات فراغت و سرگرمی برای جوانان می باشد و خانواه ها می توانند با ارائه محصولات خود در این نمایشگاه در بعد اقتصاد خانواده کارامد باشند.

محمد انوری افزود: این نمایشگاه در مکان حوزه بسیج خواهران کارخانجات تعمیر لکوموتیو شهرستان برگزار شده و نتیجه کلاس های متنوعی است که در زمینه های مختلف این طرح ارائه شده است. در این طرح بیش از 6 هزار ساعت آموزش برای آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن ، آموزش زبان انگلیسی ، کلاس خطاطی و نقاشی برای بیش از 80 نفر و در حوزه آموزش خانواده نیز 15 هزار ساعت کلاس برای بیش از 100 نفر در زمینه قالیبافی ، آشپزی ، مجسمه سازی و غیره برگزار شده است.

وی در ادامه به محصولات این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از سیصد عنوان کتاب در قالب هزار جلد ارائه شده و محصولات دستی این نمایشگاه نیز ساخته دست بانوان شهرستان می باشد که ساخت بعضی از آنها بیش از یک سال زمان برده است.
انوری خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولین در جهت سلامت خانواده نگاه ویژه ای به این گونه طرح ها داشته باشند و محیطی مفرح و سالم برای خانواده ها و جوانان ایجاد کنند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته از ساعت 8 صبح الی 19 شب با 40 درصد تخفیف برای عموم دایر است.

photo_2016-11-22_12-35-48

photo_2016-11-22_12-35-27

photo_2016-11-22_12-35-33

photo_2016-11-22_12-35-38

منبع: خبرنگارناحیه مقاومت بسیج

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده