رفتن به بالا
  • جمعه - ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
  • کد خبر : ۲۰۱۶۵
  • چاپ خبر : تقویت روحیه بسیجی با تشکیل بسیج
امام جمعه بافق:

تقویت روحیه بسیجی با تشکیل بسیج

  نماز جمعه بافق به امامت حجت الاسلام سلیمانی و با حضور مردم ولایت مدار شهرستان بافق برگزار شد     به گزارش آفتاب بافق: سید جواد سلیمانی با تسلیت شهادت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) خطبه اول خود را در ادامه خطبه اول هفته گذشته به روش فریب دادن انسانها توسط […]

 

نماز جمعه بافق به امامت حجت الاسلام سلیمانی و با حضور مردم ولایت مدار شهرستان بافق برگزار شد

 

 

به گزارش آفتاب بافق: سید جواد سلیمانی با تسلیت شهادت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) خطبه اول خود را در ادامه خطبه اول هفته گذشته به روش فریب دادن انسانها توسط شیطان اختصاص داد.

 

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: وجود ترفندهایی از نوع تبلیغات راهکاری برای منحرف کردن انسانهاست.

 

 

خطیب نماز جمعه افزود: انسان تا زمانی که مرفه نباشد بسیار به معبود نزدیک است و او را می ستاید ولی هنگام آسایش خدا را فراموش می کند.

 

 

وی بیان کرد: مسائل روانی نیز از دیگر ترفندهای شیطان است که آشنا کردن مردم با اندیشه های غلط، فریب فرزندان و ایجاد رعب و ترس از این دست راهکارها می باشد.

 

 

امام جمعه اظهار داشت: پیش از انقلاب هیچ کشوری اجازه نداشت علیه کشورهای بیگانه به خصوص آمریکا شعار دهد اما امروزه به برکت ایمان قوی و نظام جمهوری اسلامی 37 سال است که مردم ایستادگی و مقاومت کرده اند.

 

 

سلیمانی یادآور شد: شیطان در لباس مذهب وارد اعتقادات انسانها می شود و آنها را مورد فریب قرار می دهد. چه بسیار افراد غافلی که اعتقاداتشان به بازی گرفته میشود.

 

 

حچت الاسلام سلیمانی در خطبه دوم با تبریک تشکیل مجلس شورای اسلامی و بسیج مستضعفین گفت: تشکیل بسیج جهت رفع نیاز دفاعی کشور نبود بلکه ایجاد و تقویت روحیه بسیجی را به همراه داشت.

 

 

خطیب نماز جمعه تشکیل بسیج دانشجویی، بسیج سازندگی، بسیج اصناف، بسیج ادارات را نشانه نیاز کشور به همدلی و همکاری دانست به طوریکه هر جا در کشور نیاز به همکاری باشد مردم بسیج می شوند.

 

 

وی قدرت بسیج را برگرفته از حضور مردم دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل بسیج بیست میلیونی به فرمان امام راحل (ره) یعنی اینکه در مقابل بیگانگان و دشمنان آمادگی کامل داریم.

 

 

امام جمعه بافق در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بنا به فرمان مقام معظم رهبری باید مراقب نفوذ دشمن باشیم و نباید اجازه دهیم دشمن در هر لباسی بر ما نفوذ کند.

 

 

سیدجواد سلیمانی افزود: شهادت شهید رجایی و باهنر توسط افرادی صورت گرفت که به دستگاه دولت نفوذ کرده بودند.

 

 

وی نفوذ در خانواده را نیز بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: افرادی هستند که با نفوذ در خانواده بنیان دینی خانواده را سست می کنند و کانون گرم خانواده را از هم می پاشند.

 

 

امام جمعه بافق در ادامه با تبریک فرارسیدن هفته وقف را از نماز گزاران خواست که مانند گذشتگان به موضوع وقف اهمیت دهند که موقوفات و باقیات و صالحات ماندگار است.

 

 

خطیب نماز جمعه در پایان خطبه دوم پیاده روی اربعین امسال را بسیار باشکوه دانست و گفت: مردم عراق توانستد پذیرایی باشکوهی از زائرین کربلای معلی به عمل آوردند.

photo_2016-11-25_14-03-10

photo_2016-11-25_14-02-17

photo_2016-11-25_14-02-24

photo_2016-11-25_14-02-27

photo_2016-11-25_14-02-29

photo_2016-11-25_14-02-32

photo_2016-11-25_14-02-35

photo_2016-11-25_14-02-37

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده