رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
  • کد خبر : ۲۰۲۹۴
  • چاپ خبر : اگر شرایط امروز پایدار بماند، تا یکسال آینده می توانیم به شرایط گذشته برگردیم
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی:

اگر شرایط امروز پایدار بماند، تا یکسال آینده می توانیم به شرایط گذشته برگردیم

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق دغدغه اصلی مدیران شرکت را پرداخت به موقعع حقوق کارگران  و افزایش میزان تولید عنوان کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد عسکری در حاشیه برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا در جمع کارکنان کارخانه آگلومراسیون ، ضمن تسلیت رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام رضا(ع) اظهار […]

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق دغدغه اصلی مدیران شرکت را پرداخت به موقعع حقوق کارگران  و افزایش میزان تولید عنوان کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد عسکری در حاشیه برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا در جمع کارکنان کارخانه آگلومراسیون ، ضمن تسلیت رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد: امروز یکی از بزرگترین دغدغه های مجموعه شرکت سنگ آهن موضوع پرداخت به موقع و افزایش میزان تولید است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در چند روز آینده بتوانیم سنوات را پرداخت کنیم عنوان کرد: گاهاْ در برخی از سایت های خبری اخباری مبنی بر افزایش قیمت سنگ درج می شود اما آیا بحرانی که از سال 92 آغاز شده و هم اکنون بیش از دوسال است که سنگ آهن مرکزی با زیان ….می رساند در نظرمی گیرند؟

حداقل یکسال زمان می برد تا بتوان به حالت اولیه و روال عادی گذشته برگشت .انشاءالله اتفاقات رخ داده پایدار باشد تا روزنه های امید پدیدار شود.

عسکری با بیان اینکه با وجود وضعیت بحرانی در شرکت تاکنون هیچ نیروی از کار خود اخراج نشده است گفت: به هر شکل ممکن هر ماه یک حقوق پرداخت شده و باید همت نمود تا طرح های صنایع جوار معدنی نیز با شدت بیبشتری توسعه و پیشرفت داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: با کمی صبوری و استقامت می توان از این وضعیت نجات پیدا کرد.

عسکری خاطر نشان کرد:عملا شرکت سنگ آهن مرکزی باید ماهیانه 27 میلیارد تومان حقوق  پرداخت کند و درآمد این شرکت نسبت به شرکتهای معدنی بزرگ  که 5 میلیون تن گندله و ۵ میلیون تن کنسانتره دارد و فولاد اسفنجی 2 میلیون تن است قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به محصول دانه بندی تولید شده کنسانتره بیان کرد: تنها منبع درآمدی کنسانتره بوده و اگر این اتفاق رخ نداده بود مطمئن باشید شرکت با مشکلات جدی تری روبرو بود.

عسکری با اشاره به اینکه در گذشته تولید سنگ مرغوب با عیار ۵۸ و ۵۹ بوده است گفت: در حال حاضر این عیار به ۵۳ رسیده و چنانچه بخواهیم سنگ آهن با عیار قبل تولید شود به طور قطع یقین یکسالی ازعمر معدن کاسته می شود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن با بیان اینکه گندله با ۱28میلیارد تومان سرمایه گذاری به اینجا رسیده است ادامه داد: سختی که امروز ما و دیگران در شرکت تحمل می کنیم ضمانتی برای آینده فرزندانمان خواهد بود.

وی گفت: تاکنون یک ریال وام برای شرکت از هیچ بانکی دریافت نشده است واین البته برای ما یک مزیت است که بدهکار بانکها نباشیم.

عسکری در ادامه از کارگران شرکت خواست تا صحبت هایی که در برخی از کانال ها  و فضاهای مجازی بیان می شود را بدون ارائه مستندات نپذیرید و نسبت به شرکت خد، بعنوان یک حامی برخورد کنید.

photo_2016-11-28_10-19-28

photo_2016-11-28_10-19-37

photo_2016-11-28_10-19-39

photo_2016-11-28_10-19-42

photo_2016-11-28_10-19-45

photo_2016-11-28_10-19-48

photo_2016-11-28_10-19-51

photo_2016-11-28_10-19-54

منبع اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده