رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
  • کد خبر : ۲۰۳۸۵
  • چاپ خبر : مشکلات به خودی خود حل نمیشوند/ هر مشکلی نیاز به پیگیری های متعدد دارد
محمدرضا صباغیان در نشست خبری:

مشکلات به خودی خود حل نمیشوند/ هر مشکلی نیاز به پیگیری های متعدد دارد

صباغیان از انتصاب زاده رحمانی به سمت سرپرست فرمانداری بافق ابراز خوشحالی کرد / از اینکه فرماندار توانمندی از خاتم رفت بسیار ناراحت هستم. به گزارش آفتاب بافق؛ محمدرضا صباغیان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر وی برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا با وجود اینکه مردم انتظار […]

صباغیان از انتصاب زاده رحمانی به سمت سرپرست فرمانداری بافق ابراز خوشحالی کرد / از اینکه فرماندار توانمندی از خاتم رفت بسیار ناراحت هستم.

photo_2016-11-29_09-33-21

به گزارش آفتاب بافق؛ محمدرضا صباغیان در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر وی برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید چرا با وجود اینکه مردم انتظار داشتند به جای طلایی مقدم، فرمانداری بومی روی کار آید تا با مشکلات شهر آشنا باشد ولی این اتفاق نیفتاد گفت: انتخاب مسئولان شهری و فرماندار به عهده قوه مجریه است لذا چون ما نمایندگان نماینده افکار عمومی هستیم،  بنده به متولیان امر خواسته مردم را انتقال دادم بنابراین بر حضور زاده رحمانی به عنوان فرماندار صلاح دید شد چرا که ایشان در شهرستان خاتم فعالیت های زیادی داشتند.

وی از انتصاب زاده رحمانی به سمت سرپرست فرمانداری بافق ابراز خوشحالی کرد و افزود از اینکه فرماندار توانمندی از خاتم رفت بسیار ناراحتم.

صباغیان اظهار داشت: به عنوان نماینده شما مشکلات را با فرماندار مطرح می کنم و پیگیر خواهم بود.

وی با بیان اینکه کارخانه های جوار معدنی و گندله در حال انجام کار هستند و پیشرفتهای زیادی داشته اند بیان کرد: با توجه به تغییرکاربری فولادکسری و ایجاد آهن اسفنجی جلسات متعددی در مورد فولاد کسری برگزار شد که متاسفانه موفقیتی حاصل نشد.

صباغیان خاطرنشان کرد:  فولاد ابویی با وجود برگزاری جلسات متعدد با وزرای و مکاتبات با مسئولان، مشکل مجوز دارد که نیاز به جدیت مسئولان مربوط بخش خصوصی و مسئولان ذیربط دارد که اگر بخش در کار خود ادامه دهد ما بیشترین پیشرفت را خواهیم داشت. اما هستند کسانی که نمیخواهند ما پیشرفت داشته باشیم

نماینده تصریح کرد: فولاد ابویی نیاز به تمدید مجوز دارد که در حال حاضر مسئله 5 میلیون تن مجوز آن حل شد ولی در بحث خوراک هنوز مشکل وجود دارد.

در این  نشست یکی از خبرنگاران پیرامون محور بافق یزد سوالی پرسید که نماینده در پاسخ جواب داد: هر موضوعی که پیگیری شود اثر دارد. بنده دو جلسه با نوبخت سخنگوی دولت داشتم که مصوب شده که اعتبار تخصیص شود و در حال حاضر شاهد این هستیم که مسئولان استان پیگیرند. استاندار محترم و مسئولان استانی و قول داده اند که جاده قبل از سال جدید به اتمام برسد.

صباغیان گفت اگر من در موضوع جابجایی مسئولین دخالتی نمیکنم چرا که حوزه من محدود به 5 شهرستان است.

خبرنگار دیگری در مورد تعیین مرزهای جغرافیایی بافق سوال پرسید که صباغیان در پاسخ گفت: مرزها به دستور استانداری ابلاغ شده و سال 72 تصویب شده و بخشی از شهر بافق جدا شد که طبق مصوب ابلاغ شده کسی اعتراض نکرده و مسئولان وقت پیگیری نکردند.

وی افزود این مسئله باید در قالب قانون حل شود و اینکه بگوییم استاندار نمی خواهد این مشکل را حل کند درست نیست. باید موضوع پیگیری شود. حتی نامه ای زده شده که مرز را مشخص کنید طبق ضوابط استانداری مشکل نداره ولی شوراء مردم ابهام دارند که این کار انجام گرفته باشد که مدارک و اسناد موجود است.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در پاسخ به سوالی در رابطه با صدور حکم جلب محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر یک نماینده که با رای مردم انتخاب شده است جرات حرف زدن پیدا نکند حقوق مردم ضایع خواهد شد.

محمد رضا صباغیان بافقی افزود: طبیعتا به دنبال عدم مصونیت قضایی نمایندگان در اظهار نظر، دولت به سمت و سوی دیکتاتوری پیش می رود.

وی ادامه داد: چطور است که یک نماینده که منتخب مردم و وکیل آنها برای رسیدن به حقوقشان است تحت تعقیب یا مجازات قرار می گیرد؟!!!

نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز با اشاره به دو اصل در قانون اساسی در زمینه آزادی بیان نماینده تصریح کرد: مسلما ما نمایندگان در طرح برخی از مسائل دارای ضعف هایی هستیم اما باید بدانیم آزادی بیان برکاتی دارد که نباید به خاطر این موارد آن را محدود ساخت.

نماینده مردم شهرستانهای ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر محدودیت نماینده در دستور کار قرار گیرد قطعا به معنای محدودیت مردم و ملت است و بهتر است مسؤلین مربوطه بجای برخوردهای قضایی با نمایندگان به سؤالات ایشان پاسخ معقول و منطقی بدهند.

صباغیان همچنین در بخشی دیگری از سخنان خود در رابطه با لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد اظهار کرد: لغو سخنرانی های قانونی افراد و نمایندگان از هر طبف و جناحی به هیچ وجه کار درستی نبوده و نیست.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با بیان اینکه برخی از محدودیت ها باعث تحریک عوامل خارجی و ضد انقلاب می شود خاطر نشان کرد: کشور ما یک کشور اسلامی است باید صحبت ها را شنید و پاسخ منطقی داد مطمئنا مردم خوب می فهمند و خوب قضاوت می کنند و خوب تصمیم می گیرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده