رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴
  • کد خبر : ۲۰۵۹۴
  • چاپ خبر : حضور مشاور مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مراسم گردهمایی بسیجیان

حضور مشاور مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مراسم گردهمایی بسیجیان

مشاور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مراسم گردهمایی بسیجیان حضور یافت. به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت هفته بسیج، فرماندهی بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران به دعوت فرماندهی بسیج کارخانجات تعمیرات لکوموتیو به شهرستان بافق آمد. فرمانده بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران ابتدا از نمایشگاه عکس، صنایع دستی و کتاب واقع […]

مشاور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مراسم گردهمایی بسیجیان حضور یافت.

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت هفته بسیج، فرماندهی بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران به دعوت فرماندهی بسیج کارخانجات تعمیرات لکوموتیو به شهرستان بافق آمد.

فرمانده بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران ابتدا از نمایشگاه عکس، صنایع دستی و کتاب واقع در قرارگاه امام حسین (ع) بازدید کرد.

aimg_1235

aimg_1245

در ادامه وی در جمع خواهران بسیجی و حلقه های صالحین، عملکرد بسیج خواهران را در زمینه برگزاری کلاسهای آموزشی خوب و مطلوب ارزیابی کرد.

مشاور مدیر عامل و مسئول امور ایثارگران سپس در جمع بسیجیان و حلقه های صالحین کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق حضور یافت و سخنرانی خود را در مورد اهمیت بسیج ایراد نمود.

aimg_1281

aimg_1277

سرهنگ داوود عباس زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام، امام رضا (ع) و امام حسن مجتبی (ع) هفته بسیج را یکی از برکات و نعمتهای جمهوری اسلامی دانستند و گفت: دشمنان برای رسیدن به مقاصد شوم خود سعی دارند حضور و نقش پر رنگ بسیجیان را بی اهمیت جلوه دهند.

وی با استناد به سخن رهبری بسیج را شجره طیبه خواند و اشاره داشت باید بسیجیان با عشق و علاقه در خدمت بسیج و نظام باشند تا گرایش مردم به بسیج بیشتر گردد.

 در ادامه وی از مسابقات والیبال که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن ورزشی راه آهن برگزار گردید بازدید کرد و برگزاری اینگونه مراسمات و مسابقات ورزشی در هفته بسیج را مطلوب ارزیابی کرد.

aimg_1304

aimg_1313

گفتنی است در پایان این مراسم به برندگان مسابقه پیامکی هفته بسیج و مسابقه کتابخوانی (کتاب دا) جوایزی به قید قرعه کشی اهدا گردید.

aimg_1293

aimg_1294

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده