رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
  • کد خبر : ۲۰۶۳۵
  • چاپ خبر : شهرستان بافق پیشتاز در وقف و موقوفات

شهرستان بافق پیشتاز در وقف و موقوفات

شهرستان بافق با 15 وقف از دیگر شهرستان های استان یزد پیشی گرفته است. به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: در یکسال گذشته در استان یزد 55 وقف جدید داشتیم که شهرستان بافق با 15 وقف جدید از شهرستان های دیگر استان یزد پیشی گرفته است که این رویکرد […]

شهرستان بافق با 15 وقف از دیگر شهرستان های استان یزد پیشی گرفته است.

photo_2016-12-05_13-37-28

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: در یکسال گذشته در استان یزد 55 وقف جدید داشتیم که شهرستان بافق با 15 وقف جدید از شهرستان های دیگر استان یزد پیشی گرفته است که این رویکرد بهتر مردمان بافق در وقف را می رساند.

 حجت الاسلام حسین زارع زاده به اهمیت بالای وقف اشاره کرد و افزود:هر موقوفه ای در مسیر خیر و خوبی کمک به اجتماع و رفع مشکلات مردم است.

وی اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری وقف به ایجاد جامعه ای که در آن فقر، محرومیت و جهل نباشد کمک می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به جایگاه امام زاده عبدالله (ع) بیان داشت: اداره اوقاف و  همه افرادی که به وقف اهمیت می دهند باید اهتمام بیشتری به این مجموعه زیارتی داشته باشند چرا که مانند نگینی در مرکز شهرستان بافق می درخشد.

حجت الاسلام زارع زاده تصریح کرد: باید برای امامزاده عبدالله بافق (ع) فضای اجرایی و طرح جامع خوبی در شان آن تهیه شود که کمک امام جمعه محترم، فرماندار، اعضای شورای شهر، مجموعه اوقاف و میراث فرهنگی را می طلبد.

وی گفت: امامزاده عبدالله (ع) بافق از حیث درآمد جز امام زاده های شاخص است و در استان رتبه دوم را داراست که در آمد آن باید صرف امورات جاری امام زاده، نیروی انسانی، هزینه های جاری، مسائل فرهنگی و فضای عمومی شهر شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده