رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
  • کد خبر : ۲۰۶۵۵
  • چاپ خبر : شاد زندگی کنید و کمک کنید دیگران هم شاد زندگی کنند

شاد زندگی کنید و کمک کنید دیگران هم شاد زندگی کنند

کارگاه اعتماد به نفس در دبیرستان دخترانه ادب آهنشهر برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ کارگاه اعتماد به نفس در دبیرستان دخترانه ادب با سخنرانی عباس ابراهیمی خوسفی برگزار شد. عباس ابراهیمی خوسفی صاحب امتیاز موسسه مهرورزان نیک اندیش بافق و مدرس کارگاههای مثبت اندیشی، پیشگیری از اعتیاد و مهارتهای زندگی است. همه چیز در […]

کارگاه اعتماد به نفس در دبیرستان دخترانه ادب آهنشهر برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ کارگاه اعتماد به نفس در دبیرستان دخترانه ادب با سخنرانی عباس ابراهیمی خوسفی برگزار شد.

عباس ابراهیمی خوسفی صاحب امتیاز موسسه مهرورزان نیک اندیش بافق و مدرس کارگاههای مثبت اندیشی، پیشگیری از اعتیاد و مهارتهای زندگی است.

همه چیز در چشم انداز زندگی خلاصه میشود. با تمرین و یادگیری میتوانید دید منفی را در زندگی تغییر دهید، افکار شادتری داشته باشید و به نیمه ی پر لیوان نگاه کنید.

متخصصین بر این باورند که مثبت اندیشی تاثیرات خوب و بسزایی در رفتار انسان دارد. بر اساس مطالعات انجام گرفته در دانشگاه پیتزبرگ (Pittsburgh) زنانی که انتظار دارند وقایع خوبی برایشان اتفاق بیافتد، ۳۰% کمتر از دیگران در خطر بیماری قلبی هستند. تحقیقات دانشگاه میشیگان (Michigan) نیز نتایج مشابهی را نشان میدهد که افراد خوش بین کمتر از سایرین دچار سکته قلبی میشوند. به طور کلی بر اساس یافته هایی که در مجله ی پزشکی کانادا منتشر شده است، انسانهای خوش بین با افزایش سن، کمتر دچار اختلالات و ناتوانایی های جسمی و ذهنی میشوند و عمر متوسط طولانی تری دارند.

خبر خوب این است که اگر شما نسبت به مسایل پیرامون و زندگی خود بدبین هستید، میتوانید آنرا تغییر دهید. “خوش بین بودن یک رفتار آموخته شده است، به این معنی که هر کسی میتواند یاد بگیرد خوشبین باشدمثبت اندیشی مهارتی است که میتوانید به خودتان آموزش دهید” و در ادامه با چگونگی این آموزش آشنا خواهید شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده