رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
  • کد خبر : ۲۰۷۵۱
  • چاپ خبر : تجلیل ازپژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی بافق
در هفته پژوهش و فناوری؛

تجلیل ازپژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی بافق

همزمان با هفته پژوهش، نشست پژوهش و فناوری بهمراه مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار گردید. به گزارش آفتاب بافق؛ در این مراسم که در محل سالن استادسرای دانشگاه با همت معاونت پژوهشی برگزار شد . فرماندار بافق و تعدادی از مسئولان محلی و بهمراه رئیس دانشگاه اسلامی و جمعی از […]

همزمان با هفته پژوهش، نشست پژوهش و فناوری بهمراه مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار گردید.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این مراسم که در محل سالن استادسرای دانشگاه با همت معاونت پژوهشی برگزار شد .

فرماندار بافق و تعدادی از مسئولان محلی و بهمراه رئیس دانشگاه اسلامی و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه، حضور داشتند.

در این نشست حسینعلی لازمی _ ریاست دانشگاه_ ضمن عرض خیرمقدم،گزارشی از روند امور پژوهشی و پیشرفت های حاصل شده در این زمینه در واحد بافق را به حاضران ارائه کرد.

زاده رحمانی _ فرماندار شهرستان بافق _ نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی و آیت الله هاشمی رفسنجانی بعنوان یکی از بنیان گذران اصلی دانشگاه آزاد اسلامی به کشور؛ به تغییرات صورت گرفته در کارکردهای دانشگاهی اشاره کرد و حرکت به سمت دانشگاههای پژوهش محور را اولویت اصلی دانست.

 وی يادآور شد از لحاظ بررسي كيفيت آموزشي دانشگاهها در سال ٢٠١٤ رتبه ٣٢ و در سال ٢٠١٦ رتبه ٢٣ را در بين دانشگاه هاي دنيا اخذ كرده ايم و اين ارتقاء را نشانه تلاش دانشگاهیان دانست و بر توجه جدی مسئولان به ارتقاء سطح پژوهش، تاکید کرد

در پایان این مراسم نیز با اهداء لوح و هدیه از چهار تن از اساتید پژوهشگر برتر واحد بافق در سال 95 تجلیل شد.

photo_2016-12-08_13-00-23

photo_2016-12-08_13-00-29

photo_2016-12-08_13-00-32

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده