رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
  • کد خبر : ۲۰۸۹۵
  • چاپ خبر : اهم فعالیتهای نماینده منتخب مردم در هفته ای که گذشت
گزارش هفتگی؛

اهم فعالیتهای نماینده منتخب مردم در هفته ای که گذشت

روابط عمومی نماینده مردم شهرستانهای ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز امیدوار است بتواند گزارشهای هفتگی از اهم فعالیتها و پیگیریهای محمدرضا صباغیان در مجلس شورای اسلامی را برای مردم شریف حوزه انتخابیه و دیگر خوانندگان ارائه نماید. به گزارش آفتاب بافق؛ اهم فعالیتها و پیگیری های نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز در هفته ای […]

روابط عمومی نماینده مردم شهرستانهای ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز امیدوار است بتواند گزارشهای هفتگی از اهم فعالیتها و پیگیریهای محمدرضا صباغیان در مجلس شورای اسلامی را برای مردم شریف حوزه انتخابیه و دیگر خوانندگان ارائه نماید.

به گزارش آفتاب بافق؛ اهم فعالیتها و پیگیری های نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز در هفته ای که گذشت(۱۳ لغایت ۱۷ آذر ماه ۹۵)یکشنبه ۲۱ آذر۱۳۹۵روابط عمومی نماینده حوزه انتخابیه مهریز، اهم فعالیتها و پیگیری های محمدرضا صباغیان در هفته ای که گذشت را به شرح زیر منتشر کرد:

– شنبه ۱۳ آذرماه:جلسه با چند نفر از اهالی محترم شهر هرات پیرامون مشکلات آن شهر در دفتر مجلس شورای اسلامی

– جلسه با آقای حیدری پیرامون سرمایه گذاری در زمینه فرآوری خرما در دفتر مجلس شورای اسلامی

یکشنبه ۱۴ آذرماه: صبح: حضور در صحن علنی مجلس – عصر :حضور در کمیسیون های تخصصی مجلس

دوشنبه ۱۵ آذرماه:

الف: جلسه با رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور که در آن موضوعات مربوط به تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای مهریز بررسی و پیگیری شد و همچنین مقرر شد دانشگاه فنی و حرفه ای ابرکوه و خاتم تقویت شود و پیگیری شود واحد های مورد نیاز شهرهای بافق و بهاباد ایجاد شود.

ب) جلسه با معاون وزیر علوم برای رفع مشکلات آموزش عالی حوزه انتخابیه با حضور فرماندار مهریز و دبیر هماهنگی دفتر مهریز.

ج)جلسه با وزیر بهداشت و اخذ دستور برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه که قبلا توسط فرمانداران و روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان های حوزه انتخابیه ارسال شده بود(در این جلسه فرمانداران مهریز و ابرکوه و روسای شبکه های بهداشت شهرستان های مهریز ، ابرکوه و خاتم شخصا حضور داشتند)

(جدول درخواستهای مردم و دستورات اخذ شده در ادامه همین گزارش درج گردیده است)

د)جلسه با وزیر صنعت ،معدن و تجارت :

این جلسه به دعوت وزیر صنعت ،معدن و تجارت تشکیل گردیده و حول محور دو سوال پرسیده شده توسط صباغیان از نعمت زاده بحث صورت گرفت: سوال اول در خصوص مشکل تولید کنندگان مولیبدن در کشور و سوال دوم در خصوص عدم کیفیت تولید کالاهای داخلی بود که وزیر صنعت ،معدن و تجارت و مشاورانشان در این زمینه توضیحاتی ارائه دادند همچنین در این جلسه مشکلات هواپیما سازی مهریز و فولاد ابویی نیز مطرح شد.

(تمدید مجوز گندله سازی و رفع مشکل وام صندوق توسعه ملی فولاد ابویی و قول پیگیری برای ایجاد کارخانه هواپیماسازی مهریز از نتایج این جلسه بود)

سه شنبه ۱۶ آذرماه: صبح حضور در صحن علنی مجلس – عصر :حضور در کمیسیون های تخصصی مجلس. (در جلسه کمیسیون معاونین وزیر کشور آقایان خندان دل و مقیمی برای توضیح و پاسخ گویی در کمیسیون شورا ها حضور یافتند).

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی در کمیسیون اقتصادی برای پاسخ گویی به سؤال نمایندگان از جمله سؤال محمد رضا صباغیان مبنی بر اقدامات انجام شده در مورد حقوق های نجومی حضور یافت که صباغیان قانع نشد و مقرر شد سئوال به جلسه علنی بیاید.

چهارشنبه ۱۷ آذر: صبح حضور در صحن علنی مجلس ،عصر:بررسی طرح محمدرضا صباغیان مبنی بر پاسخگویی سالانه وزرا به نمایندگان مجلس که با حضور کارشناسان معاونت های قوانین و نظارت مجلس و شورای نگهبان و مرکز پژوهش های مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده