رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
  • کد خبر : ۲۰۹۵۸
  • چاپ خبر : ساخت نرم افزار گردشگری بافق توسط شهرداری

ساخت نرم افزار گردشگری بافق توسط شهرداری

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق از ساخت نرم افزار گردشگری بافق خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ علی اصغر موفق گفت: یک نرم افزار اندروید با تمامی اطلاعات گردشگری شهر بافق توسط شهرداری طراحی و ساخته شده است. وی افزود: این نرم افزار در سامانه بازار گوشی های همراه و سایت شهرداری بافق به نشانی […]

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق از ساخت نرم افزار گردشگری بافق خبر داد.

photo_2016-12-12_19-32-32

به گزارش آفتاب بافق؛ علی اصغر موفق گفت: یک نرم افزار اندروید با تمامی اطلاعات گردشگری شهر بافق توسط شهرداری طراحی و ساخته شده است.

وی افزود: این نرم افزار در سامانه بازار گوشی های همراه و سایت شهرداری بافق به نشانی www.bafgh.ir به صورت رایگان قابل دانلود و نصب است.

موفق تصریح کرد: با روشن بودن سیستم Gps تلفن همراه، این نرم افزار دارای حالت های مختلف و انتخاب مکان مورد نظر می باشد و مسیرهای رسیدن به مقصد مورد نظر و مسافت مبداء تا مقصد با استفاده از نقشه موجود در نرم افزار مربوطه قابل رویت است.

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق اظهار داشت: این نرم افزار جامع و کامل، نشان دهنده اماکن گردشگری، اقامتی و رفاهی این شهرستان است و تمامی اطلاعات، آدرس ها، مسیرهای حرکت، مسافت جایگاههای سوخت، بانکهای و خودپردازها را از روی نقشه شهر نشان می دهد.

وی هدف از طراحی این نرم افزار را ارائه اطلاعات جامع، معرفی اماکن تاریخی، گردشگری و تفرجگاه های شهر بافق دانست و تاکید داشت: با طراحی این نرم افزار خدمات بر بستر فناوری های نوین به هموطنان ارائه می شود و همچنین گردشگران و میهمانان به راحتی می توانند جزییاتی از اماکن گردشگردی این شهر را دیده و در صورت تمایل از آن بازدید کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده