رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
  • کد خبر : ۲۱۰۲۲
  • چاپ خبر : فیلم کمدی- موزیکال ” آس و پاس ” در سینما قدس آهنشهر
فیلمی سراسر شادی و خنده؛

فیلم کمدی- موزیکال ” آس و پاس ” در سینما قدس آهنشهر

اگر در ایام تعطیل و روزهای جشن و سرور، ساعتی را برای خنده و شادی می خواهید  با فیلم سینمایی کمدی فکاهی، (آث و پاس )به کارگردانی، آرش معیریان، در سینما قدس آهنشهر شادی خود را فراهم کنید. به گزارش آفتاب بافق؛ فیلم سینمایی ( آث و پاس) به کارگردانی آرش معیریان،از  24آذرماه (ساعت 18 […]

اگر در ایام تعطیل و روزهای جشن و سرور، ساعتی را برای خنده و شادی می خواهید  با فیلم سینمایی کمدی فکاهی، (آث و پاس )به کارگردانی، آرش معیریان، در سینما قدس آهنشهر شادی خود را فراهم کنید.

به گزارش آفتاب بافق؛ فیلم سینمایی ( آث و پاس) به کارگردانی آرش معیریان،از  24آذرماه (ساعت 18 ) بمدت 10 شب در سینما قدس آهنشهر اکران می شود.

بازيگران: محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا هدایتی، سحر قریشی، حسام نواب صفوی، لیلا بلوکات، میثم رستگاری، شهرام تیموریان با حضور بهاره رهنما و مهران غفوریان و سامیار محمدی

خلاصه داستان: در خلاصه داستان «آس و پاس» آمده است: مرز کمرنگی بین واقعیت و خیال است. حسن آس و پاس در مسیر وصول طلب پدر مرحومش از ملک سلمان کلاهبردار، در فضایی فانتزی تبدیل به شخصی رویایی می‌شودعشق به دختر ملک سلمان او را از ادامه ی ماموریتش باز می‌دارد و..

imagehandler

aasopas-1-32828_952

aasopas-1

منبع:مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده