رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹
  • کد خبر : ۲۱۰۷۴
  • چاپ خبر : برگزاری جلسه مسئولان اقشار مختلف بسیج با سرپرست فرمانداری بافق
همزمان با هفته وحدت:

برگزاری جلسه مسئولان اقشار مختلف بسیج با سرپرست فرمانداری بافق

جلسه مسئولین اقشار مختلف بسیج همزمان با هفته وحدت در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان بافق برگزار شد.  به گزارش آفتاب بافق، جلسه مسئولان اقشار مختلف بسیج همزمان با هفته وحدت در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان بافق برگزار شد. در این جلسه که با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان ، مسئولان ناحیه مقاومت بسیج بافق و اقشار […]

جلسه مسئولین اقشار مختلف بسیج همزمان با هفته وحدت در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان بافق برگزار شد.

 به گزارش آفتاب بافق، جلسه مسئولان اقشار مختلف بسیج همزمان با هفته وحدت در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان بافق برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان ، مسئولان ناحیه مقاومت بسیج بافق و اقشار مختلف بسیج برگزار شد ، اقشار بسیج زمینه های همکاری سپاه و بسیج در مورد اقتصادی مقاومتی را مورد بررسی قرار دادند و به اعلام گزارش عملکرد خود پرداختند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بافق ضمن تبریک هفته وحدت گفت: با توجه به شرایط حال لازم است، قشر دانش آموز به گونه ای پرورش یابد که بتواند در شرایط سخت مدیر و مدبر باشد، بدون هیچ وابستگی به استقلال فکری برسند.

در ادامه وی افزود: در بحث فضای مجازی باید هوشیار باشیم ، میدانی که در آن دست و پنجه نرم می کنیم متعلق به غرب است. یکی از معضلات فضای مجازی تهاجم فرهنگی است ،متاسفانه مردم پیرو مد و زندگی غرب هستند که باید با حفظ فرهنگ دست به پیشرفت زد.

زاده رحمانی با اشاره به اینکه  برخی به انقلاب و نظام خرده می گیرند گفت: برخی چشمان خود را به دست آورد های انقلاب و نظام بسته اند و دائم آن را با گذشته مقایسه می کنند در حالی که پیشرفت کشور در دوران انقلاب اسلامی چشم گیر بوده است ، لازم است به انقلاب اسلامی وفادار باشیم و از آن غافل نمانیم.

سرهنگ جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به سخنان امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در باب بسیج و تفکر بسیجی از بسیج به عنوان نیرویی پرتوان ، با ایمان و با نیرویی عظیم یاد کرد که می تواند کشور را در رسیدن به اهداف خود یاری سازد.

در پایان از زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق به مناسبت فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی تجلیل و قدردانی شد.

photo_2016-12-15_07-46-33

photo_2016-12-15_07-46-28

photo_2016-12-15_07-46-23

photo_2016-12-15_07-46-19

photo_2016-12-15_07-46-11

 

منبع: خبرنگار ناحیه مقاومت بسیج بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده