رفتن به بالا
  • شنبه - ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۱
  • کد خبر : ۲۱۱۷
  • چاپ خبر : بازديد فرماندار بافق از هيات تيراندازي با کمان

بازديد فرماندار بافق از هيات تيراندازي با کمان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ به مناسبت هفته تربيت بدني  "سيد مهدي طلايي مقدم" در بازديد از هيات تيراندازي با کمان شهرستان بافق از فعاليت ورزشي و عملکرد اين هيات مطلع شد. فرماندار بافق در اين بازديد با اشاره به اينکه ورزش تير و کمان يکي از سه رشته مورد تاکيد پيامبر است […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ به مناسبت هفته تربيت بدني  "سيد مهدي طلايي مقدم" در بازديد از هيات تيراندازي با کمان شهرستان بافق از فعاليت ورزشي و عملکرد اين هيات مطلع شد.

فرماندار بافق در اين بازديد با اشاره به اينکه ورزش تير و کمان يکي از سه رشته مورد تاکيد پيامبر است ، بيان داشت: اسلام از انجام دادن ورزش دو هدف دارد اول هدف جسمی و دوم هدف روحی است .

وي افزود: يکي از اهداف جسمی در ورزش تیراندازی با کمان به دست آوردن تمرکز است که در ورزشهای دیگر کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

"طلايي مقدم" گفت: تمرکز و دقت کردن در یک هدف به ما آموزش می دهد که در زندگی نیز باید برای رسیدن به یک هدف ، تمام برنامه های خود را تنظیم کنیم و دقت برای رسیدن به این هدف والا باشد.

"محمود پاکزاد" با اشاره به تاريخچه تشکيل هيات تيراندازي با کمان گفت: تيراندازی با کمان،يکی از رقابت انگيزترين و قابل اجراترين ورزشهای دنيا  است و همين امر موجب جذابيت اين ورزش شده است.

رئيس هيات ورزشي تيراندازي با کمان شهرستان بافق ، ورزش تير و کمان را يکي از ورزشهاي آموزشي در زندگي انسان خطاب کرد و گفت: در آموزش تير و کمان یاد می گیرید که پله پله قدم بردارید و کسی موفق است که اين راه را با حوصله و صبر همراه با تکرار و تمرین زیاد طی نماید.

وي افزود: همیشه یک هدف عالی وجود دارد که برای رسیدن به آن هدف دقت و تمرین نیاز است و این نقطه در زندگی نقطه کمال انسان می باشد. به دست آوردن این نقطه و پیگیری آن شما را به زندگی جاودان می رساند.

پاکزاد به مشخصات هيات ورزشي تيرو کمان بافق اشاره کرد و گفت: هيات تيرو کمان بافق 13 نفر تيرانداز ( 6 نفر زن و 7 نفر مرد) با 10 نفر کادر ورزشي دارد.

وي يکي از مشکلات اين رشته ورزشي را کمبود امکانات و هزينه بالاي تجهيزات آن عنوان کرد و افزود: به دليل کمبود امکانات از جمله زمين مناسب طي سالهاي اخير از 22 نفر ورزشکار 13 نفر به فعاليت خود در اين رشته ادامه دادند.

رئيس هيات ورزشي تيراندازي با کمان بافق با اشاره به استعدادهاي خوب و بالقوه جوانان بافقي در اين رشته گفت: کسب مقام در ليگ هاي کشوري و استان گواه اين مطلب است.

پاکزاده افزود: هم اکنون رتبه دوم جوانان و سوم بزرگسالان کشور توسط خانم رمضانپور از شهرستان بافق مي باشد که وي براي انتخابي بزرگسالان تيم ملي دعوت شده است.

در پايان اين بازديد فرماندار بافق پس از انداختن چند تير در خصوص استاندار سازي زمين بازي و مساعدت در تامين تجهيزات قول همکاري و پيگيري داد.

گفتني است در اين بازديد ، معاون فرماندار ، حراست و مشاور فرماندار و رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق ، فرماندار را همراهي کردند.

New3888 New3895 New3901 New3913 New3922

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده