رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
  • کد خبر : ۲۱۱۸۳
  • چاپ خبر : بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از کلاسهای مربیگری هندبال بانوان بافق

بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از کلاسهای مربیگری هندبال بانوان بافق

مسعود شریعتی با حضور در سالن امام علی (ع) آهنشهر بافق از کلاسهای مربیگری هندبال بانوان بازدید کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ کلاسهای مربیگری درجه سه هندبال به مدت 5 روز با تدریس مرضیه یوسف، مدرس بین المللی هندبال و با همکاری باشگاه سنگ آهن و هئیت هندبال شهرستان بافق در سالن امام علی (ع) […]

مسعود شریعتی با حضور در سالن امام علی (ع) آهنشهر بافق از کلاسهای مربیگری هندبال بانوان بازدید کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ کلاسهای مربیگری درجه سه هندبال به مدت 5 روز با تدریس مرضیه یوسف، مدرس بین المللی هندبال و با همکاری باشگاه سنگ آهن و هئیت هندبال شهرستان بافق در سالن امام علی (ع) آهنشهر در حال برگزاری است.

مسعود شریعتی در سخنانی کوتاه ضمن تشکر و قدردانی از مدرس بین المللی هندبال و شرکت کننده ها خواستار ادامه این کلاسهای مفید شد و گفت: جهت ارتقاء سطح علمی و کیفی هندبال شهرستان، نظر به حضور تیم هندبال بزرگسالان در لیگ برتر باید زمینه ارتقاء و پیشرفت در شهرستان ادامه پیدا کند.

سیده مریم فخری بافقی، مربی درجه 1 باشگاه سنگ آهن و تیم های پایه شهرستان در گفتگویی کوتاه اظهار داشت: جهت افزایش ارتقاء کیفیت هندبال در شهرستان بافق با مساعدت مدیر عامل باشگاه و هئیت مدیره، کلاسهای مربیگری درجه 3 از بیست و چهارم آذرماه آغازشده و 30 هندبالیست زیر نظر مرضیه یوسف کار خود را شروع کرده اند.

1

2

4

5

6

7

8

عکس: علی خالقدادی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده