رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
  • کد خبر : ۲۱۲۸۵
  • چاپ خبر : ایجاد تفرقه بین مسلمانان با طرح شیعه انگلیسی

ایجاد تفرقه بین مسلمانان با طرح شیعه انگلیسی

حجت الاسلام کارگر گفت: دشمن با طرح شیعه انگلیسی می خواهد برادر را در مقابل برادر قرار دهد و ایجاد تفرقه کند. به گزارش آفتاب بافق؛ همایش وحدت حوزه و دانشگاه به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مفتح با حضور حجت الاسلام و المسلمین کارگر، استاد حوزه و دانشگاه در حوزه علمیه الزهرا (س) شهرستان […]

حجت الاسلام کارگر گفت: دشمن با طرح شیعه انگلیسی می خواهد برادر را در مقابل برادر قرار دهد و ایجاد تفرقه کند.

به گزارش آفتاب بافق؛ همایش وحدت حوزه و دانشگاه به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مفتح با حضور حجت الاسلام و المسلمین کارگر، استاد حوزه و دانشگاه در حوزه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق برگزار شد.

سخنرانی این همایش با محوریت بحث شیعه انگلیسی بود.

در ابتدا سخنران با اشاره به تاریخچه شیعه انگلیسی گفت: شیعه انگلیسی در سال 1340 مطرح شد و دشمن با این طرح خواهان تفرقه در بین مسلمانان است.

در ادامه حجت الاسلام کارگر افزود: مکتب شیعه انگلیسی با ایجاد انحرافات فکری، سؤاستفاده از انگیزه های مذهبی مردم و کمک رسانی کشور های غربی و عربی توانست بستر پیداش خود را به وجود آورد.

کارگر با اشاره به اهداف شیعه انگلیسی اظهار داشت: شیعه انگلسی میخواهد با تخریب اسلام و معرفی مذهب شیعه به عنوان مذهبی بدون انعطاف و افراطی به اسلام ناب ضربه بزند.

حجت الاسلام کارگر با اشاره به خصوصیات فکری شیعه انگلسی بیان کرد: مکتب شیعه انگلیسی با سؤاستفاده از مناسبت های مذهبی همانند ایام محرم وارونه سازی حقایق اسلام و ارائه بدعت ها دید جهانیان را به مذهب شیعه عوض کرده است.

در پایان کارگر تصریح کرد: امید است با ایجاد این فضاها و نشست ها بتوان علاوه بر مشخص کردن فتنه این مکاتب بستر مناسبت برای گسترش اسلام ناب و مذهب تشیع فراهم شود.

مولودی خوانی برادر شفیعی و قرعه کشی بین جمع و اعطای پنج وام یک میلیونی کربلای معلی از حاشیه این مراسم بود.

photo_2016-12-19_13-20-56

photo_2016-12-19_13-21-02

photo_2016-12-19_13-21-06

photo_2016-12-19_13-21-12

photo_2016-12-19_13-21-16

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده