رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
  • کد خبر : ۲۱۳۸۱
  • چاپ خبر : واگذاری شرکت فسفات آسفوردی به بخش خصوصی
سرپرست فرمانداری بافق:

واگذاری شرکت فسفات آسفوردی به بخش خصوصی

زاده رحمانی از واگذاری  شرکت فسفات آسفوردی به بخش خصوصی خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق در دوازدهمین جلسه پیگیری مطالبات مردمی که با حضور مسیولان و مردم در مسجدجامع بافق برگزار شد از واگذاری فسفات به بخش خصوصی خبر داد و گفت: قرارگاه خاتم الانبیا در قبال آن متعهد به ایجاد کارخانه […]

photo_2016-12-22_12-48-34

زاده رحمانی از واگذاری  شرکت فسفات آسفوردی به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق در دوازدهمین جلسه پیگیری مطالبات مردمی که با حضور مسیولان و مردم در مسجدجامع بافق برگزار شد از واگذاری فسفات به بخش خصوصی خبر داد و گفت: قرارگاه خاتم الانبیا در قبال آن متعهد به ایجاد کارخانه اسید فسفريك در منطقه شده به شرطی که جهاد کشاورزی محصولات خروجی را از آنان خریداری کند.

زاده رحمانی پیشرفت گندله سه چاهون در بافق را خوب توصیف کرد و افزايش پيشرفت فيزيكي از ٢٧ به 32 درصدی را رقم خوبی دانست و افرود: ساخت كارخانه گندله تا كنون بالغ بر 120 میلیارد هزینه داشته است.

فرماندار بافق در بخش خارج از سنگ آهن اظهار داشت: طلسم فولاد ابویی شکسته و مشکلات آن حل شده و  پروژه گازرساني این پروژه نیز در حال اجراست.

زاده رحمانی یادآور شد: سرمایه گذاران ديگري نيز برای سرمایه گذاری در بافق ابراز علاقمندی کرده اند که با وجود بیش از 70 آنومالی، در تامين خوراک مشکلی نخواهد بود.

وی تصریح کرد: در حضورم در کارگروه اول قول حضور استاندار در بافق را داده بودم که چندی پیش عملی شد و نتجیه آن را نیز مشاهده کردیم.

سرپرست فرمانداری بافق گفت: از اواخر آبان تا كنون 900 علمک گاز نصب شده و شركت پيمانكار با حدود 70 نیرو در ٥ اکیپ در حال گاز رسانی به مردم شهر هستند.

زاده رحمانی در بحث جاده از روند پیشرفت اعلام نارضایتی کرد و افزود: با هر گونه مشقتی که داشته بحث قیر پاشی سیزده کیلومتر ابتدایی در حال انجام است و دو روز است که از رودخانه شور عبور کرده است. یکی از دلایل کندی کار جاده بافق این است که نیاز به استفاده از سیمان دارد و برای لايع روکش نيز به ماده افزودني نیاز می باشد.

زاده رحمانی پیرامون محیط زیست نیز یادآور شد: در مقوله محیط زیست نیز خبرهای خوبی در راه است که باید گزارش آن تا کارگروه بعدی در جریان  مردم قرار گیرد.

وی در گزارش کاری چهل روزه از ورودش به بافق گفت: در بحث آموزش و پرورش، بهداشت، آب شرب روستايي و … نيز با مدیران کل استان جلسات متعددي برگزار و پيگيري هاي خوبي صورت گرفته و معتقدم نباید صرفا به سنگ آهن وابسته بود.

 زاده رحمانی در پایان نیز به گازرسانی منطقه سبز دشت اشاره کرد و گفت: در پايان امسال شاهد شروع پروژه گازرسانی به منطقه سبز دشت خواهیم بود

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده