رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
  • کد خبر : ۲۱۳۹۴
  • چاپ خبر : کتاب فرهنگ مردم بافق، برگزیده همایش دکتر باستانی پاریزی در کرمان

کتاب فرهنگ مردم بافق، برگزیده همایش دکتر باستانی پاریزی در کرمان

کتاب فرهنگ  مردم بافق (شوجر)  نوشته محمد علی طالعی یکی از آثار برگزیده جایزه همایش دکتر باستانی پاریزی در کرمان شد. به گزارش آفتاب بافق؛ آیین اهدای جوایز ملی استاد باستانی‌ پاریزی برای نخستین بار ۲ دی با حضور استادان برجسته علمی کشور در کرمان برگزار شد. در این همایش که با همکاری دانشگاه آزاد […]

hiou9-p

کتاب فرهنگ  مردم بافق (شوجر)  نوشته محمد علی طالعی یکی از آثار برگزیده جایزه همایش دکتر باستانی پاریزی در کرمان شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ آیین اهدای جوایز ملی استاد باستانی‌ پاریزی برای نخستین بار ۲ دی با حضور استادان برجسته علمی کشور در کرمان برگزار شد.

در این همایش که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد آثار در سه مقطع “آثار راه یافته، آثار شایسته تقدیر و آثار برگزیده “معرفی شدند.

کتاب فرهنگ عامیانه بافق (شوچر) به نویسندگی محمد علی طالعی بافقی (معاون فرماندار) به عنوان اثر برگزیده این جشنواره انتخاب شد.

استاد باستانی ‌پاریزی از مفاخر علمی و فرهنگی کشور و به ویژه استان کرمان است که نزدیک به ۷۰ سال در حوزه تاریخ و فرهنگ کشور قلم زد و یک چهره ماندگار است.

آثار ارائه شده برای دریافت جایزه استاد باستانی ‌پاریزی در حوزه ‌های تاریخ، ادبیات عامه و فرهنگ عامه و در دو بخش کتاب و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

۱۲۸ اثر نام‌نویسی و مورد بررسی اولیه قرار گرفت که از این میان ۹۱ اثر برای داوری انتخاب شدند و در نهایت ۲۰ اثر به مرحله پایانی و انتخاب برگزیدگان راه یافتند.

کتاب فرهنگ عامیانه بافق(شوچر) یکی از برگزیدگان این همایش ملی بود.

سایت آفتاب بافق به محمد علی طالعی بافقی به جهت دریافت این نشان به وی تبریک می گوید و آرزوی موفقیت دارد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده