رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
  • کد خبر : ۲۱۴۸۹
  • چاپ خبر : نود و ششمین سالگرد تاسیس سازمان ثبت احوال کشور

نود و ششمین سالگرد تاسیس سازمان ثبت احوال کشور

سوم دیماه سالروز تاسیس سازمان ثبت احوال است. به گزارش آفتاب بافق؛ سوم دیماه سال 1297 اولین سند هویتی در کشور ایران به نام فاطمه ایرانی تنظیم گردید که این مهم خود آغازگر راهی جهت هویت بخشی و خدمات دهی مطلوبتر به ملت شریف ایران و رویکردی جدید در زندگی آنان بود. در اهمیت سازمان […]

سوم دیماه سالروز تاسیس سازمان ثبت احوال است.

به گزارش آفتاب بافق؛ سوم دیماه سال 1297 اولین سند هویتی در کشور ایران به نام فاطمه ایرانی تنظیم گردید که این مهم خود آغازگر راهی جهت هویت بخشی و خدمات دهی مطلوبتر به ملت شریف ایران و رویکردی جدید در زندگی آنان بود.

در اهمیت سازمان ثبت احوال همین بس که مقام معظم رهبری فرمودند:”اتقان اسناد هویتی ایرانیان بسیار با اهمیت است”

مدیریت دفتر پیشخوان خیابان 14معصوم بافق گفت: اجرای طرح هایی همچون صدور شناسنامه مکانیزه، ثبت مهاجرت، آرشیو الکترونیکی اسناد سجلی، صدور کارت ملی هوشمند و انجام سایر خدمات اداری در دفاتر پیشخوان در راستای تحقق نظام جامع شناسائی ایرانیان طراحی شده است .

فلاح افزود: امید است با یاری خداوند دفاتر پیشخوان همچون گذشته در انجام وظایف برای پیشبرد اهداف بزرگ دولت که بخش عظیمی از آن در دفاتر پیشخوان انجام می پذیرد موفق باشد.

وی اظهار داشت: از تمامی تلاشگران عرصه ثبت احوال، اعضای محترم شورای طرح پوشش وقایع حیاتی، ثبت یاران عزیز و کلیه همکارانی که متعهدانه و خستگی ناپذیر در انجام وظایف سازمانی خویش در ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان تلاش می نمایند تقدیر و تشکر نموده و سلامتی و توفیق الهی برای همه از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

فلاح تصریح کرد:  به مناسبت گرامیداشت هفته ثبت احوال مراجعه کنندگان جهت تعویض شناسنامه در این هفته از اولویت ویژه ای برخوردار می باشند. ضمنا کسانیکه عکس شناسنامه شان قدیمی می باشد جهت تعویض در اولویت قرارمی گیرند.

مدیریت دفتر پیشخوان دولت (کد 1050)شهرستان بافق میدان چهارده معصوم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده