رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
  • کد خبر : ۲۱۶۰۱
  • چاپ خبر : گندله سه چاهون برگ زرینی بر افتخارات شرکت سنگ آهن مرکزی

گندله سه چاهون برگ زرینی بر افتخارات شرکت سنگ آهن مرکزی

به گزارش آفتاب بافق؛ بهروز شفیع در جلسه گزارش عملکرد شرکت سنگ آهن  با بیان اینکه کارخانه گندله سه چاهون  با روش أليس چالمرز در حال احداث است گفت: این گندله با ظرفیت 5 میلیون تن بزرگترین کارخانه گندله سازی ایران است. مجری طرح  گندله سه چاهون اظهار داشت: پیشرفت پروژه 32 درصد است و […]

photo_2016-12-27_11-52-10

به گزارش آفتاب بافق؛ بهروز شفیع در جلسه گزارش عملکرد شرکت سنگ آهن  با بیان اینکه کارخانه گندله سه چاهون  با روش أليس چالمرز در حال احداث است گفت: این گندله با ظرفیت 5 میلیون تن بزرگترین کارخانه گندله سازی ایران است.

مجری طرح  گندله سه چاهون اظهار داشت: پیشرفت پروژه 32 درصد است و تا پایان نیمه اول یا اوایل نیمه دوم سال 1397 به بهره برداری خواهد رسید.

 وی  با اشاره به اینکه با سعی و تلاش تمام دوستان و همکاران این کار از سال 93آغاز شده است افزود: پیشرفت این پروژه همواره در کنارصفا و صمیمیت تمامی کارکنان این طرح عظیم می باشد.

بهروز شفیع  شهرستان بافق را مثال زدنی دانست و یادآور شد: همکاران درکنار یکدیگر و بدور از فراجناحی و در جهت کمال گرایی کارها را پیش برده اند.

وی همچنین از اصلاح خطوط و بهینه سازی کیفیت طرح های توسعه خبر داد و تصریح کرد: مطمئنا در سایه چنین طرح هایی درآمد شرکت سنگ آهن نیز روند رو به رشد خواهد داشت و امیدواریم با یاری مسئولان استان و شهرستان شاهد پیشرفت و توسعه طرح های صنایع جوار معدنی بیشتری در شهرستان باشیم.

مجری طرح گندله سه چاهون از حمایت و تلاشهای شبانه روزی مدیرعامل شرکت تقدیر و خاطر نشان کرد:ذکاوت، شجاعت و قدرت تصمیم گیری خارق العاده مهندس عسکری باعث رونق طرح ها می شود.

شفیع  ادامه داد: کار گندله با کیفیتی عالی و قرارداد با شرکت”Kobe Steel” که شرکتی صاحب تکنولوژی مدرن و قوی است در حال انجام می باشد.

وی اظهار داشت: شرکت های بزرگ دنیا از جمله «ThyssenKrupp” ،«FLSmidth» راغب هستند با شرکت سنگ آهن مرکزی ایران همکاری کنند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده