رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
  • کد خبر : ۲۱۶۲۶
  • چاپ خبر : آغاز مسابقات کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی

آغاز مسابقات کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق از آغاز مسابقات فوتسال و والیبال یادواره شهدای سنگ آهن و مدافعین حرم خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمدرضا کاظمی گفت: این مسابقات طبق روال سالهای گذشته در رشته های مختلفی برگزار میشود که مسابقات فوتسال و والیبال از تاریخ 95/10/5 آغاز شده است. کاظمی اظهار داشت: با […]

photo_2016-12-28_15-37-53

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق از آغاز مسابقات فوتسال و والیبال یادواره شهدای سنگ آهن و مدافعین حرم خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمدرضا کاظمی گفت: این مسابقات طبق روال سالهای گذشته در رشته های مختلفی برگزار میشود که مسابقات فوتسال و والیبال از تاریخ 95/10/5 آغاز شده است.

کاظمی اظهار داشت: با توجه به تجربیات سالهای گذشته جهت بهتر برگزار شدن این مسابقات بنا به پیشنهاد مدیرعامل شرکت سنگ آهن با سرپرستی تیم ها و پیشکسوتان جلسه ای برگزار گردید که مقرر شد بازی های فوتسال در رده سنی برگزار شود و نهایتا مصوب شد مسابقات در دو دوره بالای 35 سال و زیر 35 سال انجام گیرد.

وی افزود: مسابقات والیبال با حضور 32 تیم برگزار می شود که تعداد تیم ها نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرعامل باشگاه آهن تصریح کرد: در مرحله دوره ای جمعا 48 بازی انجام می گیرد که از هر گروه 2 تیم به مرحله حذفی راه پیدا می کنند که در مرحله حذفی با انجام 16 بازی تیم های اول تا سوم مشخص می شوند که طبق برنامه زمانبندی فینال مسابقات فوتسال و والیبال در ایام دهه فجر برگزار می شود

کاظمی بیان داشت: سرپرستی این مسابقات در رشته فوتسال به عهده عباس ابراهیمی و در رشته والیبال بر عهده هوشنگ بمانی پور می باشد.

وی اظهار داشت: امسال تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات افزایش قابل توجهی داشته به طوریکه تعداد بازیکنان به 753 نفر می رسد که امکانات ورزشی از قبیل لباس و شورت و کیف و کفش در اختیار آنها قرار گرفته است.

در پایان مدیر عامل باشگاه از مدیرعامل شرکت سنگ آهن، رئیس و اعضای هیات مدیره باشگاه که همکاری و حمایت لازم در برگزاری این مسابقات را داشتند تشکر کرد.

منبع: اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده