رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
  • کد خبر : ۲۱۶۷۹
  • چاپ خبر : برگزاری اردوی یکروزه آموزشگاه مقدماتی آیت الله خاتمی یزد در شهرستان بافق

برگزاری اردوی یکروزه آموزشگاه مقدماتی آیت الله خاتمی یزد در شهرستان بافق

اردوی یکروزه خانواده های پاسداران آموزشگاه مقدماتی آیت الله خاتمی یزد با همکاری پایگاه شهید جعفرزاده فلات مرکزی در بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ خانواده های پاسداران پادگان آیت الله خاتمی یزد در اردوی یکروزه به شهرستان بافق شرکت کردند در این اردو سیصد نفر حضور داشتند و سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد […]

اردوی یکروزه خانواده های پاسداران آموزشگاه مقدماتی آیت الله خاتمی یزد با همکاری پایگاه شهید جعفرزاده فلات مرکزی در بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ خانواده های پاسداران پادگان آیت الله خاتمی یزد در اردوی یکروزه به شهرستان بافق شرکت کردند در این اردو سیصد نفر حضور داشتند و سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد کاظم میر حسینی از سرداران دوران دفاع مقدس و مسئول نمایندگی ولی فقیه در آموزشگاه خاتمی نیز خانواده ها را همراهی کرد.

مهمانان امروز در این اردوی بصیرتی پس از زیارت امامزاده عبدالله (ع) با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در سخنانی کوتاه بیان داشت: سردار میرحسنی از ذخیره های جبهه و جنگ می باشد و بنده از دوران دفاع مقدس با وی آشنایی کامل دارم.

 سلیمانی با اشاره به روز نهم دی ماه عنوان کرد: امروز مصادف با روزی است که مردم حسن نیت خود را به نظام نشان دادند و با حضور پرشور خود در 9 دی 88 به ایادی دست نشانده ثابت کردند که با توهین با نظام مقدس جمهوری اسلامی همه در صحنه حضور دارند.

وی ادامه داد: ۹دی ماه به دلیل عدم بصیرت عده ای رخ داد که حنای آنان رنگی نداشت.

امام جمعه بافق با بیان اینکه فتنه 88 جریان داخلی نبود تصریح کرد: با تفاوت آراء بالا امکان تقلب وجود نداشت اما حرکت فتنه انگیز افرادی اتفاقات ناگواری رخ داد.

وی با اشاره به حضور مردم بافق در ۹ دی ماه خاطر نشان کرد: مردم بافق نیز در 9 دیماه با حضور در صحنه، حمایت خود را از مقام معظم رهبری نشان دادند، با خدشه دار شدن نظام قطعا مردم بی تفاوت نخواهند بود.

امام جمعه بافق یادآور شد: تمام کشورها از آنچه مایه افتخار و ولایت فقیه است استفاده می کنند و پیروی از ولایت فقیه بقای نظام را به دنبال دارد.

در ادامه سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد کاظم میرحسینی از امام جمعه بافق و کسانی که در برگزاری این اردو در بافق همکاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

لازم بذکر است بازدید از معدن میشدوان، موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا(ع) از دیگر برنامه های خانواده پاسداران بود.

photo_2016-12-29_15-27-13

photo_2016-12-29_15-26-22

photo_2016-12-29_15-26-27

photo_2016-12-29_15-26-30

photo_2016-12-29_15-26-36

photo_2016-12-29_15-26-38

عکس و خبر: م/ تقی زاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده