رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
  • کد خبر : ۲۱۷۹۹
  • چاپ خبر : وحید تفکری به عنوان رئیس هیات وزنه برداری بافق معرفی شد
با حضور رئیس هیات وزنه برداری استان یزد؛

وحید تفکری به عنوان رئیس هیات وزنه برداری بافق معرفی شد

با حضور عباس ناصر ترک رئیس هیات وزنه برداری استان یزد، وحید تفکری به عنوان رئیس هیات وزنه برداری شهرستان بافق معرفی گردید. به گزارش آفتاب بافق؛ روز گذشته با حضور  رئیس هیات وزنه برداری استان یزد در اداره ورزش و جوانان بافق،  وحید تفکری به عنوان رئیس هیات وزنه برداری شهرستان بافق معرفی شد. […]

photo_2017-01-03_07-41-59-300x200

با حضور عباس ناصر ترک رئیس هیات وزنه برداری استان یزد، وحید تفکری به عنوان رئیس هیات وزنه برداری شهرستان بافق معرفی گردید.

به گزارش آفتاب بافق؛ روز گذشته با حضور  رئیس هیات وزنه برداری استان یزد در اداره ورزش و جوانان بافق،  وحید تفکری به عنوان رئیس هیات وزنه برداری شهرستان بافق معرفی شد.

در این نشست عباس ناصر ترک رئیس هیات وزنه برداری استان یزدضمن تبریک انتصاب رضا نارگانی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان بافق گفت : استعدادیابی همیشه در رأس کارها بوده و این موضوع به صورت دوره‌ای و مستمر با حضور اعضای هیأت وزنه‌برداری استان در مدارس پیگیری شده است که این استعدادها می تواند در آینده مدال های خوش رنگی را برای استان و کشورمان به ارمغان آورد.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان یزد در ادامه سخنان خود با اشاره به وقفه پیش‌آمده در روند برگزاری و تربیت مربیان و داوران رشته وزنه‌برداری در شهرستان بافق گفت: اولویت وزنه‌برداری شهرستان بافق باید استعدادیابی و پرورش مربیان باشد.

عباس ناصر ترک با اذعان به ضعف در وزنه برداری شهرستان‌های تابعه استان بیان کرد : در شهرستان‌ بافق وقت کمی برای این رشته ورزشی گذاشته شده است، اما امیدوارم که در ادامه راه از ظرفیت و استعدادها در این شهرستان نیز استفاده شود.

در حاشیه این مراسم رضا نارگانی سرپرست اداره ورزش و جوانان نیز ضمن قدردانی ازحضور رئیس هیات استان و با بیان اطمینان از تعهد، تخصص و تجربه ، وحید تفکری را به عنوان فردی دلسوز و علاقمند معرفی نمود و گفت : اداره ورزش و جوانان آمادگی همکاری لازم در خصوص اجرای برنامه های تدوین شده هیات وزنه برداری بافق را دارد و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد حضور نوجوانان و جوانان شهرستان بافق در میادین ملی و بین المللی باشیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده