رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
  • کد خبر : ۲۲۰۰۲
  • چاپ خبر : كشف ميلياردي انواع کالاي قاچاق در بافق

كشف ميلياردي انواع کالاي قاچاق در بافق

فرمانده انتظامي شهرستان “بافق” از توقيف يک دستگاه تريلر و کشف يک ميليارد و 150 ميليون ريال انواع کالاي قاچاق خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛  سرهنگ “فرهادبيگلري”، گفت: ماموران  در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه تريلر مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند. […]

423832326_77562_6102352690808569398

فرمانده انتظامي شهرستان “بافق” از توقيف يک دستگاه تريلر و کشف يک ميليارد و 150 ميليون ريال انواع کالاي قاچاق خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛  سرهنگ “فرهادبيگلري”، گفت: ماموران  در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه تريلر مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وي افزود: ماموران در بازرسي از اين خودرو  420 ثوب البسه، دو هزار و 500 قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي و همچنين 120 حلقه لاستيک خارجي فاقد مجوز گمرکي را کشف کردند.

بيگلري با بيان اينکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان يک ميليارد و 150 ميليون ريال برآورد شده است، گفت: در اين رابطه يک متهم دستگير و تحويل مراجع قانوني شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بافق در پايان با اشاره به اينکه متهم محموله قاچاق را از استان هاي جنوبي بارگيري و قصد انتقال به تهران را داشت، خاطرنشان كرد: امروز تجارت پنهان و بعضاً آشكار قاچاق كالا زيان هاي فراواني از نظر اقتصادي، فرهنگي و … به كشور وارد كرده و باعث ايجاد اشتغال كاذب و بالا رفتن نرخ رشد بيكاري شده است. #

منبع خبر:پایگاه خبری پلیس ایران

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده