رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
  • کد خبر : ۲۲۰۱۵
  • چاپ خبر : مسیر بلوار وحشی بافقی آزاد شد

مسیر بلوار وحشی بافقی آزاد شد

با تخریب آخرین ملک واقع در بلوار وحشی بافقی، مسیر آزاد شد. به گزارش آفتاب بافق؛  شهردار بافق از تخریب آخرین ملک باقیمانده در طرح بلوار وحشی بافقی  این شهر خبر داد. سید علی نوروززاده افزود: اجرای فاز نهایی بلوار وحشی بافقی از از بهمن 94 آغاز و تاکنون تملک و تخریب املاک واقع در […]

با تخریب آخرین ملک واقع در بلوار وحشی بافقی، مسیر آزاد شد.

به گزارش آفتاب بافق؛  شهردار بافق از تخریب آخرین ملک باقیمانده در طرح بلوار وحشی بافقی  این شهر خبر داد.

سید علی نوروززاده افزود: اجرای فاز نهایی بلوار وحشی بافقی از از بهمن 94 آغاز و تاکنون تملک و تخریب املاک واقع در مسیر انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات خاکبرداری و زیرسازی این شروع شده افزود: نصب سنگ جدول، آسفالت، ایجاد فضای سبز مناسب و تکمیل مبلمان شهری از دیگر اقدامات این پروژه  می باشد که تا پایان سال 95 اجرا و بهره برداری از بلوار وحشی بافقی آغاز خواهد شد.

نوروززاده  هزینه فاز نهایی بلوار  وحشی بافقی را 185 میلیارد اعلام و خاطر نشان کرد: این رقم از محل اعتبارات عمرانی شهرداری تامین و پرداخت  می شود.

شهردار بافق هدف از اجرای این پروژه را زیبا سازی شهر، کاهش بار ترافیک و جلب رضایت مردم  عنوان کرد.

وی با اشاره به وضع مالی نامساعد شهرداری و ضررت اجرای این پروژه ، از همکاری مالکین شریف و صبر و تحمل شهروندان عزیز تشکر کرد و گفت: مردم نجیب بافق همواره با سعه صدر و تحمل مشکلات ناشی از اجرای پروژ های عمرانی ، شهرداری را یاری می نمایند.

img_7012

منبع: روابط عمومی شهرداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده