رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
  • کد خبر : ۲۲۰۵۷
  • چاپ خبر : شورای اسلامی شهر بافق و شهردار پاسخگوی سئوالات خبرنگاران

شورای اسلامی شهر بافق و شهردار پاسخگوی سئوالات خبرنگاران

نشست خبری شورای اسلامی شهر و شهردار با اصحاب رسانه بافق برگزارشد. به گزارش آفتاب بافق؛ شب گذشته جمعی از اصحاب رسانه ؛ خبرنگار صدا و سیما، سایت ها، هفته نامه ها شهرستان بافق با حضور در سالن کنفرانس شهرداری بافق با اعضای شورای شهر و شهردار به  گفتگوی چهار ساعته پرداختند. در این نشست […]

نشست خبری شورای اسلامی شهر و شهردار با اصحاب رسانه بافق برگزارشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ شب گذشته جمعی از اصحاب رسانه ؛ خبرنگار صدا و سیما، سایت ها، هفته نامه ها شهرستان بافق با حضور در سالن کنفرانس شهرداری بافق با اعضای شورای شهر و شهردار به  گفتگوی چهار ساعته پرداختند.

در این نشست خبری ، در ابتدا شهردار بافق ازسال۹۴ و ۹۵ به عنوان سال سخت مالی یاد کرد و گفت: منابع مهم درآمدی شامل سهم شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده و نیز عوارض آلایندگی به شدت دچار چالش شده به نحوی که هم اکنون بیش ار دوازده میلیارد تومان بدهی داریم که البته امیدواریم با انجام تکالیف قانونی دستگاههای مرتبط منابع مالی لازم در اسرع وقت محقق شود تا بتوانیم به پیشبرد اهداف و و انجام پروژهای متعدد لازم  در شهر قدم برداریم.

سیدعلی نوروزاده همت بلند و همدلی اعضای شورای شهر را در این دوره بسیار خوب دانست و گفت: اعضای شورای شهر با حسن اعتمادی که به بنده داشتند توانستیم بدون دغدغه اهداف وسیع و بالای شهرداری را ادامه دهیم.

وی پروژه وحشی بافقی را  به عنوان یکی از مهمترین و سخت ترین کارها در این دوره برشمرد و گفت: بحمدالله با همت همکاران و همکاری مردم شریف شهر بافق توانستیم املاک مسیر پروژه وحشی بافقی را تملک کنیم و به حول و قوه الهی در پایان سال مسیر برای تردد وسایل نقلیه ساخته و آماده خواهد شد.

نوروزاده با اشاره به آنکه شهرداری در هیچکدام از پروژه های در دست اقدام  پای عقب نکشیده است گفت: تمام پروژه های در دست اقدام فعال است که برخی از آنها در  دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد .

وی از افتتاح یا کلنگ زنی بیش از ده پروژه در دهه فجر شامل دو قطعه به طول قریب به ۵ کیلومتر از  پروژه بلوار آیت الله میرغنی زاده ، خیابان فرهنگ ،  پیاده رو سازی خیابانهای امام رضا (ع) و شهید تفکری ، دو پروژه روشنایی معابر ، کلنگ زنی دو پروژه پارکی مهم می باشد.

وی از تکمیل پروژهای نیمه تمام احداث باغ ایرانی، پارک بانوان، حمام سنتی، سنگفرش خیابانها، المانها، زیباسازی شهر، فاز سوم تفرجگاه آبشار  آبشار،  و توسعه فضای سبز  شهری، و حجم بالای آسفالت معابر را از مهمترین کارهای در دست اقدام شهرداری نام برد.

شهردار بافق یکی از معضلات سال گذشته را کندو کاریهای معابر شهر توسط دو شرکت فاضلاب شهری وشرکت گاز برشمرد و گفت: این دومهم باعث آسیب و  تخریب حجم زیادی از آسفالت در شهر شده است که میبایست به مرور سامان یابد .

نوروزاده یادآور شد در دستور کار شهرداری کارهای بسیار زیادی قراردارد که می توان در امر ورزش به پارک های محله ای اشاره کرد.

سالم سازی اوقات فراغت، مجموعه ساحلی، پارک شاهد، پارک کوثر محله مظفریه، مسیر جنب مدرسه شهید رجایی، آب نماهای میدان بهارستان ، ابتدای فرعی ۲۶ و نیز کف خشک پارک آبشار از آن جمله هستند .

نوروززاده در پاسخ به اینکه در قسمت هایی از شهر زباله ها به موقع جمع آوری نمی شود گفت: در بحث جمع آوری زباله با جدول زمانبدی که در اختیار مردم شهرستان قرار گرفته  بموقع انجام می شود و در صورت بروز هرگونه مشکل موردی می توانند شهرداری را باخبر سازند تا مشکل مربوطه  اهالی مرتفع گردد.

photo_2017-01-10_09-38-13

photo_2017-01-10_09-38-03

photo_2017-01-10_09-38-08

photo_2017-01-10_09-38-10

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده