رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸
  • کد خبر : ۲۲۲۴۵
  • چاپ خبر : حضور” پروفسور کردوانی” جغرافیدان معروف کشور در بافق
شهرداری بافق خبرداد:

حضور” پروفسور کردوانی” جغرافیدان معروف کشور در بافق

همایش بحران آب و راهکارهای بهره برداری صحیح از آن با حضور پروفسور پرویز کردوانی پدر علم بیابان شناسی ایران برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق،  با توجه به اهمیت مسائل زیست محیطی و لزوم بهره برداری صحیح از منابع آب ، شهرداری بافق با همکاری انجمن همگامان طبیعت  سبز” گلبو”اقدام به دعوت از […]

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2014-03-28 05:42:21Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

همایش بحران آب و راهکارهای بهره برداری صحیح از آن با حضور پروفسور پرویز کردوانی پدر علم بیابان شناسی ایران برگزار می شود.

به گزارش آفتاب بافق،  با توجه به اهمیت مسائل زیست محیطی و لزوم بهره برداری صحیح از منابع آب ، شهرداری بافق با همکاری انجمن همگامان طبیعت  سبز” گلبو”اقدام به دعوت از پروفسور کردوانی جهت برگزاری دوره یکروزه طبیعت شناسی نموده است.

این همایش یکروزه 29 دیماه  همزمان با  روز هوای پاک در محل سالن اجتماعات سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساعت 9:30 صبح برگزار می شود .

پروفسور کردوانی جغرافیدان معروف کشور ،   از اساتید برجسته دانشگاه و بنيانگذار مركز تحقيقات مناطق كويري و بياباني ايران است و هم اكنون از كويرشناسان برجسته ايران و جهان به شمار مي‌رود.

بحران آب در کشور و خصوصا مناطق کویری  ازجمله شهرستان بافق ، اهمیت جداسازی مصارف آب شرب از آب خام(فضای سبز) و اهمیت بخشی به لزوم استفاده صحیح از منابع آب از مهمترین اهداف برگزاری این دوره یکروزه می باشد.

منبع: روابط عمومی شهرداری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده