رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
  • کد خبر : ۲۲۲۵۵
  • چاپ خبر : پرستاری که پس از مرگ نیز به فکر بیماران بود

پرستاری که پس از مرگ نیز به فکر بیماران بود

پرستاری که به فکر بیماران خود بود،با اهداء عضو به بیماران خود جانی دوباره بخشید و خود پرگشود. به گزارش آفتاب بافق؛ مرحومه پرستار “سمیه تفکری” پرستاری مهربان،  هنوز دوران جوانی را سپری نکرده بود که مرگ مغزی به سراغش آمد ، او 33 بهار از عمرش گذشته بود و بر اثر سکته مغزی دچار […]

photo_2017-01-16_08-28-17

پرستاری که به فکر بیماران خود بود،با اهداء عضو به بیماران خود جانی دوباره بخشید و خود پرگشود.

به گزارش آفتاب بافق؛ مرحومه پرستار “سمیه تفکری” پرستاری مهربان،  هنوز دوران جوانی را سپری نکرده بود که مرگ مغزی به سراغش آمد ، او 33 بهار از عمرش گذشته بود و بر اثر سکته مغزی دچار مرگ مغزی شد.
پیکرش چند روز به انتظار بازگشت به حیات دنیوی در انتظار ماند اما او زندگی ابدی در کنار حیات دنیوی در کالبد جان دیگران را برای خود انتخاب کرد.
اعضای بدن این پرستار وظیفه شناس شب گذشته در بیمارستان شهید رهنمون یزد به بیماران نیازمندان اهدا شد  و پیکرش دوشنبه بیست وهفتم دیماه  با حضور مردم  وفادار  بافق تشیع خواهد شد.

بیاید با حضور در مراسم تشیع” پرستار مهربان ، همسری فداکار و مادری دلسوز، که کمکهای شایسته ای  به بیماران شهرش داشته است را  جبران کنیم و همگی تسلی خاطر آزرده خانواده داغدارش باشیم.

مرحومه” سمیه تفکری”   از پرستاران بیمارستان ولی عصر(عج)  بافق بود  که چند روزپیش پس ازسکته مغزی دچارمرگ مغزی شده بود که با عمل به وصیت وی ونیزموافقت خانواده اعضای بدنش به نیازمندان عضو اهدا شد.
photo_2017-01-16_08-40-19

تنظیم: محمود تقی زاده/ عکس:بافق آنلاین

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده