رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۰
  • کد خبر : ۲۲۲۷
  • چاپ خبر : مراسم گراميداشت ياد و خاطره آیت‌الله مهدوی کنی(ره) در بافق برگزار شد

مراسم گراميداشت ياد و خاطره آیت‌الله مهدوی کنی(ره) در بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت الله مهدوی کنی (رضوان الله علیه) در آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق از سوي امام جمعه شهرستان برگزار شد. در این مراسم امام جمعه ، فرماندار ، علما و روحانیون، مسوولان ادارات ، اصناف و جمع […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ مراسم ترحیم و بزرگداشت عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت الله مهدوی کنی (رضوان الله علیه) در آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق از سوي امام جمعه شهرستان برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه ، فرماندار ، علما و روحانیون، مسوولان ادارات ، اصناف و جمع کثيري از مردم ولايي شهرستان بافق حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حقيقت در سخنانی با اشاره به قاطعیت و فضایل اخلاقی و زیبایی های باطنی آیت الله مهدوی کنی، تاکید کرد: حوادث و ناملایمات مختلف هیچگاه ایشان را از پا در نیارود و در صحنه های مختلف انقلاب مقاوم ایستاد و از انقلاب و ولایت دفاع کرد.

وی با بیان اینکه بینش آیت الله مهدوی کنی منطبق بر احکام الهی بود، خاطرنشان کرد: این شخصیت بزرگ به عنوان یک استاد شایسته، عمر خود را برای گسترش بینش اسلامی چه در عرصه هاي مختلف صرف کرد.

اين روحاني خاطر نشان کرد: جایگاه این عالم ربانی نزد امت و رهبر بزرگوار انقلاب نشان از  معرفت وایمان والای این عالم مجاهد است.

در ابتدای این مراسم هم تعدای از وعاظ و مداحان اهل بیت در رثای حضرت اباعبدالله الحسين و رحلت آیت الله مهدوی کنی سوگواری کردند.

روح ملکوتی عالم ربانی و یار دیرین امام راحل و رهبری، حضرت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری صبح سه شنبه هفته گذشته (29 مهر ماه )به ملکوت اعلی پیوست.

New4291 New4292 New4293 New4299New4294 New4295 New4297

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده