رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
  • کد خبر : ۲۲۳۹۷
  • چاپ خبر : تمام نقشه های قبور در اختیار مردم قرار می گیرد/ هئیت امناء انتقاد پذیر است
رئیس هئیت امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع):

تمام نقشه های قبور در اختیار مردم قرار می گیرد/ هئیت امناء انتقاد پذیر است

رئیس هئیت امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گفت: ما تمام انتقادات پیرامون امامزاده عبدالله (ع) بافق را پذیرا هستیم. به گزارش آفتاب بافق؛ در حاشیه غباروبی امامزاده عبدالله (ع)، سید سعید حسینی ضمن تشکر و قدردانی از هئیت امنا سابق امامزاده عبدالله؛ هئیت امناء جدید را انتقاد پذیر دانست و اظهار داشت: ما در […]

photo_2017-01-18_12-44-31

رئیس هئیت امناء آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گفت: ما تمام انتقادات پیرامون امامزاده عبدالله (ع) بافق را پذیرا هستیم.

به گزارش آفتاب بافق؛ در حاشیه غباروبی امامزاده عبدالله (ع)، سید سعید حسینی ضمن تشکر و قدردانی از هئیت امنا سابق امامزاده عبدالله؛ هئیت امناء جدید را انتقاد پذیر دانست و اظهار داشت: ما در راستای توسعه آستان مقدس برنامه های زیادی در دستور کار داریم.

وی کادر جدید را پای کار دانست و افزود: شبانه روز برای رونق آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) تلاش خواهیم کرد و تنها خواسته ما حمایت مردم شهرستان است که مشکلات را به ما گوشزد کنند و ما نیز با دل و جان به آنها عمل میکنیم.

رییس هئیت امنا آستان مقدس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه امامزادگان به قطب فرهنگی کشور بیان داشت: با یاری خدا و همت مردم و مسئولین و همچنین تلاش هئیت امناء تحولی عظیم در آستان مقدس رخ خواهد داد.

سید سعید حسینی گفت: ساماندهی به امورات داخلی و خارجی آستان، پیگیری امور خدام، ایجاد سامانه پیامکی، شفاف سازی هزینه ها و نذورات و همچنین برگزاری مراسم های فرهنگی از جمله فعالیت های پیش بینی شده است.

وی یکی از مشکلات پیش رو را نبود فیبرنوری دانست و عنوان کرد: جهت پخش زنده مراسمهای مذهبی از شبکه تابان، مشکل نبود فیبر نوری را داریم که با وجود پخش برنامه ها کیفیت تصاویر بسیار نامناسب بود و در نظر داریم با نصب شبکه فیبر نوری مشکل پخش زنده مراسم های مذهبی را حل کنیم و حتی در آینده نزدیک شاهد پخش زنده مراسم غباروبی آستان مقدس بصورت زنده از شبکه یزد باشیم.

رییس هییت امنا امامزاده عبدالله (ع) ادامه داد: با تصمیم گیری های انجام شده و پیگیری مدیرکل اوقاف و امور خیریه برنامه های آستان مقدس رضوی در امامزاده عبدالله بافق (ع) پخش می گردد.

سید سعید حسینی هچنین با اشاره به ادامه ساخت صحن جواد الائمه (ع) و ساماندهی سرویس های بهداشتی یادآور شد: طی گفتگو و نظرخواهی با زائرین این آستان به مشکلات عدیده ای پی بردیم و انشاالله با یاری خدا درصدد رفع آنان برخواهیم آمد.

وی در مورد عدم توانایی کادر جدید اظهار داشت: چنانچه پس از یکسال پی ببریم که نمی توانیم کارها را آنطور که شایسته آستان است پیش ببریم از مردم عذرخواهی کرده و کار را به دیگران می سپاریم.

رییس هیئت امناء همچنین از تهیه کروکی قبور فروخته شده و مابقی قبور خبر داد و افزود: تمام نقشه های قبور در اختیار مردم قرار می گیرد تا دیگر شاهد شبهه و ابهامی در این باره نباشیم.

سید سعید حسینی همچنین از دریافت وام یک میلیارد تومانی در آینده نزدیک برای آستان مقدس خبر داد.

وی پیرامون نذورات آستان به مردم اطمینان خاطر داد تا میزان و مقدار آن و همچنین محل هزینه مشخص شود.

حسینی تصریح کرد: مطمئن باشید پول امامزاده عبدالله (ع) بافق به یزد فرستاده نمیشود و فقط درصد کمی از آن به حساب کانون امامزادگان واریز می گردد که در قبال آن وام دو درصدی پرداخت می گردد.

رئیس هئیت امناء آستان متبرک امامزاده عبدالله بافق یادآور شد : در برنامه بلند مدت هئیت امناء پیگیری طرح جامع آستان متبرک امامزاده عبدالله (ع) و انجام عملیات کاری بر اساس طرح جامع پیش خواهد رفت نا دوباره کاری نشودو آیندگان راه را براساس این طرح مهم ادامه دهند.

وی پیگیر و ساماندهی میدان امامزاده عبدالله (ع) را با هماهنگی شهرداری، فرمانداری و سازمانهای مربوطه در دستور کار هئیت امناء دانست.

وی در پایان از اهالی محترم شهرستان بافق درخواست کرد اسناد و مدارک قبوری که از سالیان گذشته در اختیار دارند به دفتر آستان متبرک امامزاده عبدالله(ع) جهت شماره گذاری و قراردادن در نقشه های جدید که مختصات آن با جی پی اس تعیین می گردد؛  تحویل دهند.

photo_2017-01-18_12-44-44

photo_2017-01-18_12-44-48

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده