رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
  • کد خبر : ۲۲۴۲۴
  • چاپ خبر : برخورداري از نعمت گاز، مهمترین دغدغه برخی محلات بود که برطرف شد
زاده رحمانی:

برخورداري از نعمت گاز، مهمترین دغدغه برخی محلات بود که برطرف شد

     سرپرست فرمانداری:مهمترین دغدغه مردم برخی از محلات بافق در زمستان امسال، برخورداري از نعمت گاز بود كه رفع شد به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز سرپرست فرمانداری بافق به همراه رئيس اداره گاز شهرستان و ناظر شركت گاز استان از عمليات اجرايي نصب علمك گاز در مناطق باقيمانده بافق بازديد كرد و با تقدير […]

     photo_2017-01-19_22-13-44

سرپرست فرمانداری:مهمترین دغدغه مردم برخی از محلات بافق در زمستان امسال، برخورداري از نعمت گاز بود كه رفع شد

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز سرپرست فرمانداری بافق به همراه رئيس اداره گاز شهرستان و ناظر شركت گاز استان از عمليات اجرايي نصب علمك گاز در مناطق باقيمانده بافق بازديد كرد و با تقدير و تشكر از سرعت عمليات اجرايي در جريان آخرين وضيعت اين پروژه قرار گرفت.

وی گفت: مهمترین دغدغه برخی محلات بافق تسریع در امر گاررسانی بود که با تعامل سازنده و دو جانبه با مدير عامل محترم شركت گاز استان و با كار همزمان 5 گروه كاري،  این مشکل مرتفع و قریب به اتفاق  اهالی از نعمت گاز برخوردار شده اند.

رئيس اداره گاز شهرستان نیز  در اين بازديد با اشاره به شروع عمليات نصب علمك گذاري در مناطق باقيمانده بافق از 25 ماه آبان سال جاري گفت: با همكاري و مساعدت مسئولان و پيمانكار تاكنون بيش از 2 هزار علمك گاز نصب شده است كه سرعت و دقت عمل آن بي سابقه بوده است.

 مجيد دهقانشاهي افزود: اين 2 هزار علمك در مناطق قلعه، مظفريه، راه آهن، امام جعفرصادق(ع)، آتش نشاني، حدفاصل ميدان شهدا تا مسجد جامع و قسمت ورودي شهر مي باشد.

 وي اظهار داشت: از تعداد علمك هاي نصب شده در حدود 180 علمك در پنج مناطق پراكنده بوده كه در اين مناطق به جزء نصب علمك بيش از 300 متر هم شبكه گذاري صورت گرفته است.

دهقانشاهي خاطر نشان كرد: در ادامه كار، 50 مورد شبكه پراكنده در مناطق باقيمانده وجود دارد كه اميدواريم در ماه هاي آتي به پايان برسد و تمام محلات شهر علمك گذاري صورت بگيرد.

 رئيس اداره گاز بافق در پايان گفت:  بعد از تعطيلات عيد نوروز عمليات گازرساني و علمك گذاري روستاهاي حاجي آباد، صدرآباد، فاضليه و رضائيه شروع خواهد شد.

IMG_2041.JPG

IMG_2065.JPG

IMG_2043.JPG

IMG_2050.JPG

IMG_2052.JPG

IMG_2060.JPG

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده