رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶
  • کد خبر : ۲۲۶۰۱
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان در بافق

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان در بافق

مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکوی تهران در بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو به همت پایگاه علی ابن موسی الرضا (ع) شهرداری بافق در محل مسجدجامع برگزار شد. در این مراسم که نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، شهردار، معاونت فرمانداری، بسیجیان شهرستان، […]

مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکوی تهران در بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو به همت پایگاه علی ابن موسی الرضا (ع) شهرداری بافق در محل مسجدجامع برگزار شد.

در این مراسم که نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، شهردار، معاونت فرمانداری، بسیجیان شهرستان، آتش نشانان بافقی و جمعی از مردم بافق حضور داشتند امام جماعت مسجدجامع به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام هاشمی در ابتدا گفت: ایثارگر به کسی اطلاق میگردد که خود به چیزی محتاج است ولی به خاطر رضای خدا حاضر است از حق و حقوق خود بگذرد تا دیگران در آسایش، آرامش و رفاه باشند.

هاشمی افزود: یکی از فرهنگ های مهمی که قرآن کریم به آن تاکید دارد و از امتیازات ویژه مسلمانان است و از دیرباز در نشر و گسترش اسلام تاثیر بسزایی داشته است فرهنگ ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است که این فرهنگ از دستاوردهای مهم پیامبر مکرم اسلام از زمان نبوت تا رحلت ایشان میباشد، فرهنگی که پیغمبر آن را گسترش داد و مردم نیز از آن پیروی کردند.

وی اظهار داشت: آتش نشانان فداکار حادثه تلخ ساختمان پلاسکوی تهران با نیت پاک و برای حفظ جان و مال انسانها و کمک رسانی به آسیب دیدگان جان خود را فدا کردند و حتی تعدادی از آنان در این راه به فیض شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام هاشمی بیان داشت: در واقعه کربلا و همچنین جنگ هشت ساله دفاع مقدس افرادی با از خودگذشتگی و ایثار موجب خلق حماسه های بزرگی شدند.

هاشمی تصریح کرد:  قرآن به شهدا امتیاز ویژه ای داده است چرا که شهدا با از دست دادن جان خود حافظ جان و مال انسانهای دیگر بود.

لازم به ذکر است این مراسم به میزبانی شهرداری بافق تشکیل شد و در پایان از شرکت کنندگان حاضر پذیرایی به عمل آمد.

photo_2017-01-24_06-51-47

photo_2017-01-24_06-52-05

photo_2017-01-24_06-52-18

photo_2017-01-24_06-52-27

photo_2017-01-24_06-52-31

photo_2017-01-24_06-52-14

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده