رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
  • کد خبر : ۲۲۶۲۸
  • چاپ خبر : برگزاری آئین تجلیل از خانواده پرستار فداکار بافقی

برگزاری آئین تجلیل از خانواده پرستار فداکار بافقی

با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج بافق و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرستان بافق آئین تجلیل از خانواده “مرحومه سمیه تفکری” انجام شد. به گزارش خبرنگار آفتاب بافق؛ آئین تسلیت و تجلیل از خانواده مرحومه سیمیه تفکری پرستار فداکار بیمارستان ولی عصر (عج) بافق که با اهدای اعضای خود حیات تازه ای به […]

photo_2017-01-24_20-13-22

با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج بافق و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرستان بافق آئین تجلیل از خانواده “مرحومه سمیه تفکری” انجام شد.

به گزارش خبرنگار آفتاب بافق؛ آئین تسلیت و تجلیل از خانواده مرحومه سیمیه تفکری پرستار فداکار بیمارستان ولی عصر (عج) بافق که با اهدای اعضای خود حیات تازه ای به بیماران محتاج بخشید انجام شد.

در این آئین که با حضور مسئولان ناحیه مقاومت بسیج بافق و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار شد، از شهیدان این خانواده، احمد و محمود تفکری، مرتضی زینلی و شهید حسن کماندار نیز تجلیل شد.

مسئول نماینده ناحیه مقاومت بسیج بافق، ضمن عرض تسلیت اظهار داشت: مقام این پرستار دلسوز مقام ارزنده و بزرگی است که این مقام منتسب به حضرت زینب (س) می باشد.

در ادامه حجت الاسلام دهستانی ایثار و گذشت این خانواده را ستودنی دانست و از آنها تقدیر و تشکر کرد.

دهقانزاده مسئول بنیاد شهید  و امور ایثارگران شهرستان بافق با بیان خاطره ای از مسئولیت پذیری و ایثارگری این پرستار گفت: سمیه تفکری با جان و دل به بیماران خدمت میکرد و غم از دست دادن ایشان مصیبت بزرگی است.

محمد رضا تفکری پدر مرحومه سمیه تفکری در پایان بیان داشت: دخترم با حس مسئولیت و رسیدگی به بیماران افتخار بزرگی برای ما بود و همانگونه که گفته شد غم از دست دادنش بسیار سخت و جانسوز است.

photo_2017-01-24_20-13-05

photo_2017-01-24_20-13-12

photo_2017-01-24_20-13-15

photo_2017-01-24_20-13-18

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده