رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
  • کد خبر : ۲۲۶۳۸
  • چاپ خبر : برگزاری نشست ستاد دهه فجر شهرستان بافق

برگزاری نشست ستاد دهه فجر شهرستان بافق

نشست ستاد دهه فجر بافق با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ نشست ستاد دهه فجر شهرستان بافق با حضور امام جمعه، فرماندار بافق و جمعی از مسئولان ادارات و نهاد های شهرستان در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد. در این نشست که رئیس شورای هماهنگی تبلیغات […]

photo_2017-01-24_22-37-08

نشست ستاد دهه فجر بافق با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ نشست ستاد دهه فجر شهرستان بافق با حضور امام جمعه، فرماندار بافق و جمعی از مسئولان ادارات و نهاد های شهرستان در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد.

در این نشست که رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد حضور داشتند به بررسی برنامه ها و مراسمات ایام الله دهه فجر پرداخته شد.

امام جمعه بافق در این جلسه در ابتداء ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی و فروریختن ساختمان پلاسکو را دو ضایعه تاسف بار برای کشور دانست و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از خانواده سرمایه داری بود که برای زندانی های سیاسی و مردم مظلوم فلسطین هزینه کرد.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: با درگذشت  رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام وزنه ارزشمندی را ازدست دادیم.

وی همچنین برای شادی روح آتش نشانان علو درجات خواستار شد.

سلیمانی با تاکید بر هرچه با شکوه برگزار کردن این برنامه ها به اهمیت این ایام الله اشاره کرد و افزود: مسئولین باید تمام همت خود را برای برگزاری این برنامه ها به کار ببندند تا با برنامه ریزی صحیح و ساماندهی مراسمات، مردم از آنها استفاده کنند.

فرماندار بافق نیز به اهمیت دهه فجر اشاره کرد و تاکید نمود: ادارات و نهادهای شهرستان بايد علاوه بر ارائه برنامه هاي معمول و رايج خود به دنبال برنامه های شاخص و محوری شهرستان باشند.

محمد زاده رحمانی بیان داشت: هرسال دهه فجر با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود و ما هر سال شاهد پیشرفت کشور در تمامی زمینه ها بوده ایم.

زاده رحمانی عنوان کرد: امروز سازمان هاي بين المللي به اهميت حضور جمهوري اسلامي در تمامی عرصه هاي جهاني و منطقه اي صحه گذاشته اند و بر نقش تاثير گذار آن اذعان دارند.

وی در خصوص عمران و آبادانی شهرستان و وضعيت اقتصادي كشور اظهار داشت: پروژه ها شتاب بيشتري گرفته و وضعيت اقتصادي رو به بهبود است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در ادامه خاطر نشان کرد: باید این ایام را بصورت مردمی و با شرکت دادن آنها در این مراسم برگزار کرد چون خود مردم باعث خلق این ایام شدند، پس باید تمام سعی و تلاش خود را در جهت مردمی کردن این ایام به کار گیریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در ادامه خاطر نشان کرد: باید این ایام را بصورت مردمی و با شرکت دادن آنها در این مراسم برگزار کرد چون خود مردم باعث خلق این ایام شدند، پس باید تمام سعی و تلاش خود را در جهت مردمی کردن این ایام به کار گیریم.

فخرالدینی گفت: باید به دور از هرگونه موازی کاری و هزینه های اضافی، برنامه های شاخص را برنامه ریزی و اجرا نمود تا بتوان بدین طریق ارتباط با نسل امروز را تقویت کرد و نسل جوان را به خوبی با دهه فجر آشنا کرد.

وی ضمن  تقدیر وتشکر از همکاری های مسئول شورا هماهنگی تبلیغات بافق، حضور مردم بافق را در راهپیمای های طبق  سنوات گذشته باشکوه عنوان کرد و افزود: دهه فجر زمینه ساز ظهور امام عصر (عج)، انسجام ملی، وحدت، همیاری و در کنار هم بودن است.

فخرالدینی یکی از ویژگیهای انقلاب را بصیرت و بصیرت گرایی دانست و اظهار داشت: ما با رهبر خود پیمان بسته ایم  که پرچم انقلاب را به دست صاحبش برسانیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در ابتداء ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نهاد و ارگانها در برگزاری مراسم ها؛ عملکرد این نهاد انقلابی در یکسال گذشته را بیان کرد .

سید علیرضا سلیمانی بر حضور باشکوه مردم و نهادهای دولتی در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و بیان داشت: باید در سی و هشمتمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی باشکوه و عظیمی برگزار شود.

در پایان همچنین مسئولان کمیته های دهه فجر به ارائه برنامه های خود در ایام الله دهه فجر پرداختند.

photo_2017-01-24_22-36-44

photo_2017-01-24_22-37-04

photo_2017-01-24_22-37-00

photo_2017-01-24_22-36-57

photo_2017-01-24_22-36-41

photo_2017-01-24_22-37-08

photo_2017-01-24_22-36-50

photo_2017-01-24_22-37-11

photo_2017-01-24_22-36-54

photo_2017-01-24_22-37-14

عکس: mtb1353@yahoo.com

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده