رفتن به بالا
  • جمعه - ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
  • کد خبر : ۲۲۷۴۹
  • چاپ خبر : سخنرانی حجت الاسلام “سید حسین آقامیری” در بیت الرضا (ع) بافق

سخنرانی حجت الاسلام “سید حسین آقامیری” در بیت الرضا (ع) بافق

حجت الاسلام سید حسین آقا میری، شب گذشته در مراسم اولین سالگرد ارتحال بسیجی جانباز مرحوم “حسین حقیقت” در بیت الرضا(ع) بافق سخنرانی کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ در این مراسم باشکوه، حجت الاسلام آقامیری در وصف جانبازی و رشادتهای رزمندگان دفاع مقدس سخنرانی کرد. آقا میری جانبازان شیمیایی که در کشور زندگی می کنند از […]

photo_2017-01-27_06-01-15

حجت الاسلام سید حسین آقا میری، شب گذشته در مراسم اولین سالگرد ارتحال بسیجی جانباز مرحوم “حسین حقیقت” در بیت الرضا(ع) بافق سخنرانی کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این مراسم باشکوه، حجت الاسلام آقامیری در وصف جانبازی و رشادتهای رزمندگان دفاع مقدس سخنرانی کرد.

آقا میری جانبازان شیمیایی که در کشور زندگی می کنند از برکات نظام دانست و گفت: این عزیزان سختیها، مشقتها، بیماریهای اعصاب و روان را با جان و دل تحمل می کنند اما خم به ابرو نمی آورند، بزرگواران مشقتها را به عشق وطن،امام و رهبری تحمل می کنند.

وی گفت:به برکت اعتقادات مذهبی مردم ایران اسلامی ،تاکنون دشمنان در تمامی توطئه های خود ناکام مانده اند.

آقامیری ادامه داد: به فضل خداوند متعال و عنایت ائمه اطهار (ع) در جنگ هشت ساله دفاع مقدس دشمنان موفق نشدند حتی یک ذره از خاک میهمن اسلامی را جدا کنند.

 استاد حوزه علمیه قم گفت: این در حالی است که تمام کفر در برابر ایران اسلامی بودند و در گذشته ،قسمت هایی از خاک کشور جدا شده بود ولی به دلیل اعتقادات مذهبی مردم ایران در جنگ هشت ساله ذره ای از خاک کشور ایران جدا نشد.

 آقا میری افزود: این بدلیل اعتقادات و باورهای مذهبی مردم ایران و جانفشانی شهدا بود و لذا اکنون دشمنان تمام توان خود را برای تخریب باورهای اعتقادی مردم ایران گذاشته اند.

 وی ادامه داد: یکی از این تخریب دشمنان، ایجاد نفاق و دروغگویی در جامعه است و هنگامی که نفاق اخلاقی ایجاد شد بعد از آن نفاق اعتقادی نیز بروز خواهد کرد .

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح فرازهایی از خطبه فدکیه حضرت صدیقه طاهره (س) گفت: حضرت زهرا (س) تمام زندگی خود را در راه ولایت و دفاع از حریم امامت صرف نمود.

 آقا میری افزود: در راه دفاع از ارزشها و اعتقادات باید زندگی سراسر مشق بی بی دو عالم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم چرا که در راه دفاع از حریم ولایت از جان خویش نیز گذشت و بر همه ما این وظیفه سنگینی می کند که باید پاسدار خون شهیدان باشیم و ضمن الگو قرار دادن زندگی ائمه اطهار(س) در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم .

 وی تأکید کرد: تا زمانی که به حریم ولایت و ریسمان اسلام و توکل به خداوند چنگ زنیم هیچ قدرتی نمی تواند حتی ذره ای خطر و مشکل برای کشور ایران اسلامی داشته باشد و در دنیا و آخرت سعادتمند خواهیم بود.

 نوحه خوانی و سینه زنی و مدیحه سرای توسط ” محمدی پناه” از دیگر برنامه های این مراسم بود که به یاد جانباز بسیجی “حسین حقیقت ” برگزارشد.

photo_2017-01-27_05-59-58

photo_2017-01-27_06-00-04

photo_2017-01-27_06-00-39

photo_2017-01-27_06-00-52

photo_2017-01-27_06-01-03 photo_2017-01-27_06-01-08 photo_2017-01-27_06-01-15

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده