رفتن به بالا
  • جمعه - ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
  • کد خبر : ۲۲۷۶۴
  • چاپ خبر : نشست هنرمندان بافقی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق

نشست هنرمندان بافقی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق

جمعی از هنرمندان شهرستان بافق، به منظور برقراری ارتباط بهتر و موثرتر با محیط های دانشگاهی، نشستی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق داشتند. در این دیدار که با همت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق و در سالن کنفرانس دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد، جمعی از هنرمندان رشته های مختلف هنری، مشکلات […]

جمعی از هنرمندان شهرستان بافق، به منظور برقراری ارتباط بهتر و موثرتر با محیط های دانشگاهی، نشستی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق داشتند.

در این دیدار که با همت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق و در سالن کنفرانس دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد، جمعی از هنرمندان رشته های مختلف هنری، مشکلات و درخواست های خود را از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق، مطرح کردند.

حسینعلی لازمی _ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بافق _ در این دیدار ضمن استقبال از حضور هنرمندان در دانشگاه، آمادگی کامل دانشگاه را برای دراختیار قرار دادن امکانات لازم به هنرمندان و فعالیت های هنری، اعلام کرد.

در ادامه این نشست، هنرمندان بافقی درخواست خود برای تاسیس و ایجاد رشته های تحصیلی مرتبط با حوزه های هنری در مقاطع کاردانی و کارشناسی را مطرح کرده و موافقت شد در گام نخست در سطح کاردانی؛ رشته هنرهای تجسمی، در واحد بافق، دایر گردد.

IMG_1327

1234

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده