رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
  • کد خبر : ۲۲۹۲۱
  • چاپ خبر : گروه هنری آرین کار خود را آغاز کرد

گروه هنری آرین کار خود را آغاز کرد

گروه هنری آرین دو شب کار خود را بر روی صحنه برده است. به گزارش آفتاب بافق؛ بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با برگزاری جشن های دهه مبارک فجر، گروه هنری آرین به مدیریت منصور رحیمی بمدت 14 شب در سینما قدس آهنشهر” جشن بزرگ آرین “را بر روی صحنه دارد. […]

گروه هنری آرین دو شب کار خود را بر روی صحنه برده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با برگزاری جشن های دهه مبارک فجر، گروه هنری آرین به مدیریت منصور رحیمی بمدت 14 شب در سینما قدس آهنشهر” جشن بزرگ آرین “را بر روی صحنه دارد.

مدیر گروه آرین در گفتگوی تلفنی اظهار داشت: سعی بر آن شده که با استفاده از بهترین پتانسیلهای نیروی بومی بمدت 3 ساعت گل لبخند بر روی لبان مردم عزیز و خونگرم شهرستان بافق بنشانیم.

منصور رحیمی در ادامه برنامه های خود را اینگونه اعلام کرد:

نمایش سیاه بازی عروسکها عاشق میشوند، روایتی از قصیده های مولانا، اجرای موسیقی سنتور، دف، نی و تنبک، نمایش این چند پدر ۲ نویسنده، اجرای گروه کودک قاصدک وابسته به گروه هنری آرین با هنرمندی حامدعلی اکبری، سعید شفیعی، نگار فخار و ستایش خالقدادی و با اجرای مجری صحنه “فاطمه تقی زاده بافقی”.

رحیمی در پایان یادآور شد: هرشب به 30 نفر از کسانی که بتواند اولین بلیط را دریافت کنند 30 درصد تخفیف و با برگزاری مسابقه به یک نفر جایزه یکصد هزار تومانی اهداء خواهد شد.

وی از مردم خواست با حضور خود باعث دلگرمی فرزندان این مرز و بوم باشند.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده