رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
  • کد خبر : ۲۲۹۹۴
  • چاپ خبر : همدردی اعضای هئیت امناء و خدام امامزاده عبدالله با آتشنشانان بافق
همزمان با تشییع پیکر شهدای آتش نشان در تهران:

همدردی اعضای هئیت امناء و خدام امامزاده عبدالله با آتشنشانان بافق

اعضای هئیت امناء و خدام آستان امامزاده عبدالله با حضور در آتش نشانی بافق به همسنگران شهیدان آتش نشان تسلیت گفتند. به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز اعضای هییت امناء و خدام امامزاده عبدالله (ع) بافق با حضور در محل آتش نشانی به همسنگران شهید آتش نشانان حادثه پلاسکو تسلیت گفتند. ابتدا مسئول فرهنگی آستان […]

اعضای هئیت امناء و خدام آستان امامزاده عبدالله با حضور در آتش نشانی بافق به همسنگران شهیدان آتش نشان تسلیت گفتند.

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز اعضای هییت امناء و خدام امامزاده عبدالله (ع) بافق با حضور در محل آتش نشانی به همسنگران شهید آتش نشانان حادثه پلاسکو تسلیت گفتند.

ابتدا مسئول فرهنگی آستان متبرک امامزاده عبدالله (ع) درسخنانی کوتاه یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشت و گفت: ایثار امر مقدسی است و روحیه ایثار و ایثارگری را اباعبدالله الحسین (ع) در کربلا به بشریت آموخت.

حجت الاسلام دهستانی اظهار داشت: آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو با روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی درون شعله های آتش رفتند و به آموخته امام و مولای مسلمانان عمل کردند.

دهستانی کار آتش نشانان را مصداق بارز ایثار دانست و افزود: روایت است هرکس جلوی آب و آتش را بگیرد و نگذارد آب و آتش به مال و جان و حیثیت انسان صدمه وارد کند اهل بهشت می باشد.

وی در پایان یادآور شد: آتشنشانان با ورود در آتش از جان خود گذشتند تا جان همنوع خود را نجات دهند که نشان از کمال انسانیت است و ما به همه آتش نشانان افتخار می کنیم و از درگاه ایزد الهی برای آنان توفیق روز افزون  خواستاریم.

لازم بذکر است در پایایان یکی از آتش نشانان ایستگاه شماره یک بافق از حضور اعضای هئیت امناء و خدام تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده