رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
  • کد خبر : ۲۳۰۱
  • چاپ خبر : فراخوان گردان های الزهرا (س) شهرستان بافق

فراخوان گردان های الزهرا (س) شهرستان بافق

به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرگزاری بسیج از بافق ،فراخوان گردان های الزهرا (س) شهرستان بافق با حضور بیش از 300 بسیجی خواهر در سالن 9 دی ناحیه مقاومت بسیج بافق برگزار شد. فرمانده ناحیه بسیج بافق در فراخوان گردان های الزهرا(س) شهرستان بافق با اشاره به واقعه غدیر خم و رسالت مهم […]

به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرگزاری بسیج از بافق ،فراخوان گردان های الزهرا (س) شهرستان بافق با حضور بیش از 300 بسیجی خواهر در سالن 9 دی ناحیه مقاومت بسیج بافق برگزار شد.
فرمانده ناحیه بسیج بافق در فراخوان گردان های الزهرا(س) شهرستان بافق با اشاره به واقعه غدیر خم و رسالت مهم پیامبر(ص) دراین واقعه،همچنین قیام و انگیزه مهم امام حسین(ع) در کربلا بیان کرد: قیام امام حسین (ع) اصلاح حکومت جدشان در زمان خلفای نامشروع در این حکومت بوده و زنده کردن امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بود و در این مقام نیز حضرت زینب (س) به خوبی ایفای نقش نمود و پیام رسان این قیام بود و زنان جامعه ما نیز باید زینب گونه وارد محرم شوند و تک تک زنان باید ماموری برای اهل بیت باشند و مسئولیت خود را برای زنده نگه داشتن قیام عاشورا انجام دهند.

رضا جمالی با تاکید به سبک زندگی اسلامی در جامعه و برپایی برنامه ها ومراسمات اصیل اسلامی و اجرایی کردن آن در محتوای برنامه ها به ویژه در زندگی اظهار داشت: استکبار جهانی از اسلامی واهمه دارد که جهان رو تحت شعاع خود قرار داده است و منافع آن را به خطر انداخته است و با توجه به این وظیفه مسلمانان و مسئولیت آنها سخت تر می شود و نباید بگذارند که ایمان،اعتقادات و ارزش های انها هدف قرار بگیرد و دچار انحرافاتی شوند که دشمن خواستار آنها می باشد.

مسئول عملیات ناحیه مقاومت بسیج بافق این فراخوان را مقدمه رزمایش گردان های الزهرا(س) و کوثر بیان کرد و گفت این رزمایش به مدت 12 ساعت برگزار می شود.

محمد جواد بلندیان این فراخوان را شامل کلاس های تئوری عنوان کرد و گفت در پایان نیز بسیجیان با اقدامات راهپیمایی تاکتیکی روزانه ویژه خواهران آشنا خواهند شد.

مدیر عملیات ناحیه مقاومت بسیج بافق هدف از این دوره های آموزشی را آمادگی بسیجیان برای مقابله با دشمن و افسردگی دشمن و بالا بردن روحیه مقابله در بسیجیان و ثبات دستاورد های انقلاب اسلامی و شادی فرمانده معظم کل قوا بیان کرد.

1414478923 1414478936 1414478949 1414478979

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده