رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
  • کد خبر : ۲۳۰۷
  • چاپ خبر : مجالس حسینی، فرصتی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است

مجالس حسینی، فرصتی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است

حجت الاسلام 'سید جواد سلیمانی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انسان باید در راستای انجام تعالیم و دستورات والای دینی کوشا باشد. امام جمعه بافق گفت: همانطور که نماز اعمال ارزنده بوده و روح انسان را پاک و شفاف می کند امر به معروف و نهی از منکر هم […]

حجت الاسلام 'سید جواد سلیمانی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انسان باید در راستای انجام تعالیم و دستورات والای دینی کوشا باشد.

امام جمعه بافق گفت: همانطور که نماز اعمال ارزنده بوده و روح انسان را پاک و شفاف می کند امر به معروف و نهی از منکر هم وجدان آدمی را آرام می سازد.

وی با تاکید بر این که دین مبین اسلام، دین دلیل و برهان است، بیان داشت: در مسائل دینی آن قدر دلیل و منطق داریم که انجام دستورات و اعمال اسلامی و شرعی را بیان می کنند.

سلیمانی با بیان اینکه دین داری ، ایمان و عشق به اهل بیت، کشور را از بلاهای طبیعی و خصومت دشمنان محفوظ نگاه می دارد خاطر نشان کرد: کشورهای مسلمانی که زیرسلطه آمریکا قرار دارند به خاطر دوری از اهل بیت(ع) است که به فلاکت رسیده اند.

این روحانی با اشاره به وقایع حادثه عاشورا، افزود: امام حسین(ع) با صبر و ایثاری ارزنده در برابر دشمنان قرا گرفت و همه مشکلاتی که برای امام به وجود آوردند به خاطر اسلام و فریضه امر به معروف بود.

وی یاد آور شد: محرم ماه قیام امام حسین(ع) و یاران ایشان برای احیا دین جدش رسول مکرم اسلام است و باید همه با الگو قراردادن آن امام همام ، رهروی عاشورائیان باشیم.

امام جمعه بافق از مبلغان خواست در ایام عزاداری ضمن ترویج فلسفه قیام عاشورا، نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و ظلم های دشمنان از جمله گروه داعشی و تکفیری، مردم را آگاه کنند.

وی بر تذکر لسانی در راستای اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده