رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
  • کد خبر : ۲۳۰۸۶
  • چاپ خبر : ديدار سرپرست فرمانداري، مسئولان و بسیجیان با امام جمعه بافق
در اولین روز از دهه مبارک فجر؛

ديدار سرپرست فرمانداري، مسئولان و بسیجیان با امام جمعه بافق

سرپرست فرمانداري و مسئولان و جمعی از بسیجیان با امام جمعه بافق دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ در نخستین روز از دهه مبارک فجر، سرپرست فرمانداري و مسئولان ادارات، نهاد ها و ارگانهاي شهرستان  و بسیجیان با نماينده ولي فقيه و امام جمعه بافق در دفتر ايشان ديدار كردند. امام جمعه بافق ضمن تبریک به […]

سرپرست فرمانداري و مسئولان و جمعی از بسیجیان با امام جمعه بافق دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ در نخستین روز از دهه مبارک فجر، سرپرست فرمانداري و مسئولان ادارات، نهاد ها و ارگانهاي شهرستان  و بسیجیان با نماينده ولي فقيه و امام جمعه بافق در دفتر ايشان ديدار كردند.

امام جمعه بافق ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر یاد آور روزهای پرشور انقلاب و حركت هاي انقلابي مردم با رهبري بنيانگذار نهضت، حضرت امام خميني(ره) است.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني با اشاره به اينكه خون پاك شهيدان، بهاي پيروزي انقلاب اسلامي ايران است، تصريح كرد: این انقلاب به آسانی به‌دست نیامده است و خون‌های پاکی برای حفظ آن ریخته شده است، بايد قدر اين خون ها را دانست.

وي افزود: در حال حاضر كشور ايران از امنيت بالايي برخوردار مي باشد و خوشبختانه جايگاه سياسي كشور در منطقه و جهان در مرتبه بالايي قرار دارد.

نماينده ولي فقيه در بافق، مسئله معنويت در كشور را رمز پيروزي ايران در منطقه و جهان عنوان كرد و گفت: نظام ما عاشق دين، قرآن و خداست.

سرپرست فرمانداري بافق نيز ضمن تبريك سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب و آغاز دهه فجر با اشاره به شخصيت امام جمعه شهرستان گفت: امام جمعه شهرستان يك فرد مبارزاتي و انقلابي است كه در دوران انقلاب در صحنه هاي مختلف حاضر و فعال بوده است.

محمد زاده رحماني با تاكيد بر ثمره ايثار و مبارزات جهاد گونه ي شخصيت هاي انقلابي در دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: امروزه جايگاه ارزشمند جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي مختلف ملي و منطقه اي دارد كه بايد قدردان اين جايگاه و مقام باشيم.

عکس: mtb1353@yahoo.com

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده