رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
  • کد خبر : ۲۳۱۱
  • چاپ خبر : دستگاه سنگ شکن پس از ۲۳ سال برای تعمیر باز شد

دستگاه سنگ شکن پس از ۲۳ سال برای تعمیر باز شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت ؛ این دستگاه سنگ شکن پس از ۲۳ سال، برای تعمیر و بهبود کیفیت عملکرد در تاریخ ۷ آبان ۹۳ با حضور مدیر عامل و جمعی از معاونین شرکت  باز  شد تا به اراک انتقال یابد. مهندس شفیعی، مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت،  در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: […]

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت ؛ این دستگاه سنگ شکن پس از ۲۳ سال، برای تعمیر و بهبود کیفیت عملکرد در تاریخ ۷ آبان ۹۳ با حضور مدیر عامل و جمعی از معاونین شرکت  باز  شد تا به اراک انتقال یابد.

مهندس شفیعی، مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت،  در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: باز کردن این دستگاه که در سال ۱۳۷۰ تعمیر شده و  شامل ۲۴ پیچ  m64 میباشد کاریست  بسیار دشوار  که توسط ده نفر از کارکنان این قسمت در یک دوره ده روزه  انجام گرفته است.

وی در توضیح برنامه زمانبندی این پروژه اظهار داشت: برای تعمیر این دستگاه نیاز به ده روز باز کردن، دو روز حمل ، ۲۰ روز تعمیر ، دو روز بازگشت و حدود یک هفته نصب دوباره آن میباشد. اما قرار شده کار تعمیر را در سرعت بالاتری انجام دهند تا کمترین تاثیر را بر روی تولید شرکت داشته باشد.

مهندس شفیعی در پیش بینی ادامه کار تعمیرات خاطرنشان کرد: قصد داریم پس از برنامه زمانبندی ۱۰ روزه، سرند دوطبقه ای که ساخته شده و در انبار موجود است، بوسیله شرکت پیمانکار در مدت یک هفته نصب و راه اندازی گردد.

 وی  در ادامه افزود : هزینه تعمیر دستگاه سنگ شکن، ۷۸ میلیون تومان خواهد بود و قرار است پس از تعمیر و نصب این تجهیز، دستگاه سنگ شکن دوم که در حال کار است برای تعمیر فرستاده شود.

محمد جواد عسکری، مدیر عامل شرکت سنگ آهن نیز که از این پروسه بازدید می کرد، طی سخنانی کوتاه  با اشاره به برنامه بومی سازی فعالیت های شرکت و بومی شدن  ۹۵ درصد از تجهیزات این واحد  گفت: پس از بحث تحریم ها و سیاست گذاریی که شرکت سنگ آهن داشت، با هماهنگی بازاریاب و قطعه سازان داخل، به رکورد تولید بالای ۹۵ درصد از قطعات شرکت در داخل کشور رسیدیم و با توجه به تخصص نیروهای بومی شرکت انتظار داریم درقسمت فرآوری نیز به خودکفایی بالای ۸۰ درصد بومی سازی برسیم.

تعمیر-سنگ-شکن-5 تعمیر-سنگ-شکن-4 تعمیر-سنگ-شکن-2 تعمیر-سنگ-شکن-1

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده