رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
  • کد خبر : ۲۳۱۱۱
  • چاپ خبر :   پيام تبريك سرپرست فرمانداري بافق به مناسبت آغاز دهه فجر

  پيام تبريك سرپرست فرمانداري بافق به مناسبت آغاز دهه فجر

سرپرست فرمانداری بافق بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر پیامی تبریکی صادر کرد. به گزارش آفتاب بافق؛   در پيام سرپرست فرمانداري بافق آمده است: وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ فرا رسيدن 12 بهمن سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب عظیم اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به ميهن اسلامي، تبریک و شادباش عرض مي نمايم. ایام مبارک و غرور […]

سرپرست فرمانداری بافق بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر پیامی تبریکی صادر کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛   در پيام سرپرست فرمانداري بافق آمده است:

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ

فرا رسيدن 12 بهمن سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب عظیم اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) به ميهن اسلامي، تبریک و شادباش عرض مي نمايم.

ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یادآور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فداکاری های عظیم ياران و همراهان امام(ره) و ملت بزرگ ایران است كه بر خود لازم می دانم، يادي كنيم از آيت الله هاشمي رفسنجاني، یار دیرین امام و رهبری كه خود يكي از فجر آفرينان و پیشکسوتان دوران مبارزات علیه رژیم ستم شاهی بود و در این عرصه کارنامه بسیار درخشان و ارزشمندی دارد. ایشان از ستون های انقلاب و از شخصیت های بی بدیل و تأثیرگذار در عرصه های مختلف پيش و پس از پیروزی انقلاب بود كه لازم است شخصیت آن  بزرگمرد را برای جامعه تبیین كنيم.

اينك در طليعه سي و هشتمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ،ضمن گراميداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ايام مبارك دهه فجر را به همه فجر آفرينان به ويژه مقام معظم رهبری، خانواده هاي معظم

شهداء و ايثارگران و تمامي خدمتگزاران صديق نظام مقدس جمهوري اسلامي و آحاد مردم  شهرستان بافق تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه رهبری های مقـــام عظمای ولایــت و برنامه هاي دولت تدبير و اميد از درگاه خداوند منان خواستارم.

محمد زاده رحماني

سرپرست فرمانداري بافق

منبع: روابط عمومي فرمانداري بافق؛

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده