رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
  • کد خبر : ۲۳۲۷۸
  • چاپ خبر : جابجایی خط لوله اصلی آب شرب مرکز شهر
شهردار بافق:

جابجایی خط لوله اصلی آب شرب مرکز شهر

با توجه به تعریض بلوار وحشی بافقی و قرارگرفتن لوله آب شرب شهر در این مسیر و فرسوده بودن آن نیاز به جا به جایی دارد. به گزارش آفتاب بافق؛در پی سئوالات مکرر همشهریان پیرامون پروژه وحشی بافقی،  شهردار بافق در تماس تلفنی به خبرنگار ما پاسخ داد،  وی گفت:  با توجه به تعریض بلوار […]

با توجه به تعریض بلوار وحشی بافقی و قرارگرفتن لوله آب شرب شهر در این مسیر و فرسوده بودن آن نیاز به جا به جایی دارد.

به گزارش آفتاب بافق؛در پی سئوالات مکرر همشهریان پیرامون پروژه وحشی بافقی،  شهردار بافق در تماس تلفنی به خبرنگار ما پاسخ داد،  وی گفت:  با توجه به تعریض بلوار وحشی بافقی و قرار گرفتن لوله اصلی فرسوده آب شرب مرکز شهر در پیاده رو باند سابق خیابان نیاز به جابجایی آن بود که پس از زیرسازی لایه های مورد نیاز عملیات لوله گذاری انجام شده و لوله های قبلی جمع آوری می شود.

وی مدت زمان اجرای شبکه جدید آب شرب را ۷۲ ساعت اعلام کرد.

سید علی نوروززاده در پاسخ به سوالی، مبنی براینکه آیا پروژه وحشی بافقی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید؟ گفت :  برخی از شهروندان عزیز از  سرعت  اجرای پروژه  سوال نموده اند که لازم است این نکته را با اطلاع شهروندان محترم برسانم  که با توجه به اینکه لایه های زیر سازی بایستی با ضخامت ۱۵ سانتی متر ریخته و کوبیده شود و پس از تایید تست آزمایشگاهی لایه بعدی ساخته و اجرا شود ، این قدری به زمان پروژه  افزوده میشود .

شهردار بافق اظهار داشت: ولی با توجه به کار جهادی که از ابتدا در بحث طراحی و تملک املاک و سایر موضوعات  انجام شده  به حول و قوه الهی ،  به شهروندان عزیز  بافق اطمینان می دهیم طبق برنامه اعلام شده قبل از پایان سال بلوار زیبای وحشی بافقی تکمیل و  زیر بار ترافیکی برود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده