رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
  • کد خبر : ۲۳۳۷۹
  • چاپ خبر : دیدار جامعه ورزش با امام جمعه شهرستان بافق

دیدار جامعه ورزش با امام جمعه شهرستان بافق

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر جامعه ورزش شهرستان بافق با امام جمعه شهرستان بافق  دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق، بخشدار مرکزی، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن، پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از روسای هیاتهای ورزشی ،نایب رئیسان، پیشکسوتان و […]

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر جامعه ورزش شهرستان بافق با امام جمعه شهرستان بافق  دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق، بخشدار مرکزی، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن، پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از روسای هیاتهای ورزشی ،نایب رئیسان، پیشکسوتان و ورزشکاران با حجت الاسلام سید جواد سلیمانی دیدار کردند.

حجت الاسلام سلیمانی طی سخنانی اظهار داشت: در شهرستان ما جوانان با استعداد زیادی وجود دارند که با کمک و حمایت مسئولین می توانند در کشور و حتی میادین بین المللی نام شهرستان را بلندآوازه کنند.

سلیمانی طی سخنانی با تاکید بر اینکه ورزش هم پرورش جسم و تن است و هم پرورش روح و اشاعه معنویت افزود: برای داشتن تنی سالم باید ورزش را جزئی از برنامه های زندگی روزمره خود قرار دهیم چرا که ورزش سلامت انسان را تضمين مى كند و خطر بسيارى از بيمارى هاى متداول امروزی  را كاهش مى دهد.

همچنین در این نشست سرپرست اداره ورزش و جوانان برنامه های  اجرایی هئیتهای ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر را تشریح نمود.

لازم به ذکر است جامعه ورزشی شهرستان در این دیدار صمیمی از خدمات نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان قبل از انقلاب و بعد از انقلاب و دوران زندانی سیاسی ایشان تجلیل نمودند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده